Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
    Ik vind het gebrek aan roestvorming het beste... De zwakke plaatsen zijn: wielkasten, krikpunten, batterijhouder, rond de ramen, onder de koffer, deuren,... succes!
    Merci. Weet ge toevallig ook hoeveel taksen/verzekering (Classic Car Insurance) er op een van 89 of zo zouden komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
      Ik vind het gebrek aan roestvorming het beste... De zwakke plaatsen zijn: wielkasten, krikpunten, batterijhouder, rond de ramen, onder de koffer, deuren,... succes!
      inderdaad, andere puntjes zijn makkelijk te herstellen maar roest vraag meestal al direct om een respray als je hem mooi wilt zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        hoe is het eigenlijk met de uwe, Asserti?
        Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        vroeg ik me ook nog af..

Iets anders, een 318i van 23 jaar oud heeft een ketting ? En hydraulische klepstoters ? Wat zijn de dingen waar je in het geval hij even zonder olie draaide moet opletten daarna ?
        veel mensen vragen me dat de laatste tijd
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• @ Asserti, 516g kapot? Buitengebruik?

Comment

• nee, z'n IS gecrasht :/
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              nee, z'n IS gecrasht :/
              Dat heb ik ergens gelezen maar ik hoor ook niets meer over de 516

Comment

• hij doet wheelies, de rest is overbodige info

Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Comment

• Van't weekend gaan we hem halen, eindelijk !

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                    @ Asserti, 516g kapot? Buitengebruik?
                    Al 25k km's onder mijn hoede and counting!

Ben wel volop aan het uitkijken naar een vervanger. Een touring, liefst geen diesel, met airco & manueel (vereisten) en graag ook met leer & doppelschiebhebedach. 520I of als er al LPG in zit 525I/530I/540I mag ook.

Der zijn wat kosten aan de 516g om hem deftig rijdbaar te houden, en wil ze niet meer doen aan een auto die me qua herverkoop toch niets meer gaat opbrengen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• PJH, heb jij interesse in hetgeen ik je had gePM'd? Anders zet ik de link hier neer.

Comment

• Iemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
                        Tis nogal dringend! Ik wil er vandaag nog omkomen als het moet. Wel liefst regio Gent/Lokeren/SintNiklaas..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                          PJH, heb jij interesse in hetgeen ik je had gePM'd? Anders zet ik de link hier neer.
                          Ligt het aan mij, of is dat ding een wrak zit vol deuken enz :o
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Comment

• Perfectie

Comment

• Lang niet verkeerd nee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Iemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
                                Tis nogal dringend! Ik wil er vandaag nog omkomen als het moet. Wel liefst regio Gent/Lokeren/SintNiklaas..
                                Ik heb dat nog liggen, maar als het vandaag moet ga je er in de buurt van Roeselare moeten omkomen. Morgen kan eventueel afgesproken worden in Gent/Wondelgem.

PM maar bij intresse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Van't weekend gaan we hem halen, eindelijk !
                                  die hangt lekker

Comment

• Ik heb vandaag eindelijk mijn handrem- en pookzak binnen gekregen. Omdat ik de 29ste al had betaald en dinsdag nog niets hag gekregen heb ik het bedrijf gemaild dat ik nog niets had ontvangen. Gisteren krijg ik reactie terug dat ze het nogmaals opsturen en vandaag vind ik het pakket in de brievenbus. Dus in de loop van volgende week komt er nog zo'n pakketje aan
                                    Als iemand interesse heeft. Het betreft een zwart lederen handrem en pookzak met zwarte stiksels ter vervangen van de standaard rommel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      Iemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
                                      Affirmatief.

Ligt wel in Beveren.
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Ik heb vandaag eindelijk mijn handrem- en pookzak binnen gekregen. Omdat ik de 29ste al had betaald en dinsdag nog niets hag gekregen heb ik het bedrijf gemaild dat ik nog niets had ontvangen.
                                        Nog vrij normaal eh kerel, betalen naar NL duurt altijd iets langer en dan doe je het ook nog vlak voor de jaarwisseling

Maar des te beter voor jou natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          Ligt het aan mij, of is dat ding een wrak zit vol deuken enz :o
                                          jij bent te kieskeurig!

Comment

Working...
                                          X