Oorspronkelijk geplaatst door Novel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenIk vind het gebrek aan roestvorming het beste... De zwakke plaatsen zijn: wielkasten, krikpunten, batterijhouder, rond de ramen, onder de koffer, deuren,... succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenhoe is het eigenlijk met de uwe, Asserti?Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenvroeg ik me ook nog af..
Iets anders, een 318i van 23 jaar oud heeft een ketting ? En hydraulische klepstoters ? Wat zijn de dingen waar je in het geval hij even zonder olie draaide moet opletten daarna ?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
nee, z'n IS gecrasht :/Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtennee, z'n IS gecrasht :/
Comment
-
hij doet wheelies, de rest is overbodige info
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten@ Asserti, 516g kapot? Buitengebruik?
Ben wel volop aan het uitkijken naar een vervanger. Een touring, liefst geen diesel, met airco & manueel (vereisten) en graag ook met leer & doppelschiebhebedach. 520I of als er al LPG in zit 525I/530I/540I mag ook.
Der zijn wat kosten aan de 516g om hem deftig rijdbaar te houden, en wil ze niet meer doen aan een auto die me qua herverkoop toch niets meer gaat opbrengen.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Iemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
Tis nogal dringend! Ik wil er vandaag nog omkomen als het moet. Wel liefst regio Gent/Lokeren/SintNiklaas..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenPJH, heb jij interesse in hetgeen ik je had gePM'd? Anders zet ik de link hier neer.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
Tis nogal dringend! Ik wil er vandaag nog omkomen als het moet. Wel liefst regio Gent/Lokeren/SintNiklaas..
PM maar bij intresse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVan't weekend gaan we hem halen, eindelijk !
Comment
-
Ik heb vandaag eindelijk mijn handrem- en pookzak binnen gekregen. Omdat ik de 29ste al had betaald en dinsdag nog niets hag gekregen heb ik het bedrijf gemaild dat ik nog niets had ontvangen. Gisteren krijg ik reactie terug dat ze het nogmaals opsturen en vandaag vind ik het pakket in de brievenbus. Dus in de loop van volgende week komt er nog zo'n pakketje aan
Als iemand interesse heeft. Het betreft een zwart lederen handrem en pookzak met zwarte stiksels ter vervangen van de standaard rommel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIemand die nog een snelheidsmeter heeft liggen voor een E30? Toerenteller enzo heb ik niet nodig. Mss zijn er die dat over hebben na een ombouw klok=> toerenteller?
Ligt wel in Beveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb vandaag eindelijk mijn handrem- en pookzak binnen gekregen. Omdat ik de 29ste al had betaald en dinsdag nog niets hag gekregen heb ik het bedrijf gemaild dat ik nog niets had ontvangen.
Maar des te beter voor jou natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenLigt het aan mij, of is dat ding een wrak zit vol deuken enz :o
Comment
Comment