Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    jij bent te kieskeurig!

http://aldemi.nl/occasion.php?id=571
    Foto is niet altijd alles... Zo ben ik nog eens naar Leuven gaan kijken voor een e30, op foto een pareltje in het echt een ramp! Pas op ik zeg dit niet van deze wagen, maar 1800euro?? En wat is de kilometerstand? interieur is wel nog deftig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      jij bent te kieskeurig!

http://aldemi.nl/occasion.php?id=571
      1800 pegels voor dat is er wel over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        1800 pegels voor dat is er wel over.
        vind je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
          vind je?
          Da's een wrak..

Comment

• Kan ik iets misdoen aan een e30 318i te kopen voor 50€ met papieren?
            Motor draait niet, der is nen tuimelaar kapot.
            Zou normaal de originele bbs velgjes hebben ,de vernis is er wel wa af maja
            Kzal es ne keer gaan kijken peisk.
            Opt gemak wa opdoen.
            En alst mij nie lukt kan ek da wel voor 150-200€ buiten krijgen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              Kan ik iets misdoen aan een e30 318i te kopen voor 50€ met papieren?
              Motor draait niet, der is nen tuimelaar kapot.
              Zou normaal de originele bbs velgjes hebben ,de vernis is er wel wa af maja
              Kzal es ne keer gaan kijken peisk.
              Opt gemak wa opdoen.
              En alst mij nie lukt kan ek da wel voor 150-200€ buiten krijgen zeker?
              Je koopt zo een blok voor +-100 euro en je hebt een kar die momenteel +750euro waard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Je koopt zo een blok voor +-100 euro en je hebt een kar die momenteel +750euro waard is.
                Chill, misschien best eens gaan kijken dan

Al zitten denken, cilinderkopje compleet vind je dat ook niet voor niet veel geld?
                Zal wel zwaar met roest te kampen hebben waarschijnlijk

Comment

• waarschijnlijk wel ja..
                  ophanging zal ook niet meer de beste zijn enzo. Das fijn als echt restauratieproject maar ik denk niet dat je dat zoekt.
                  Beter dan gewoon 1000€ neertellen voor een quasie roestvrije gekeurde 318i.

Comment

• Je moet in iedergeval gaan kijken. Soms zijn er nog echt koopjes te doen. Een kameraad heeft deze zomer een Ascona C gekocht voor 200€. Er zat nog voor dik 40€ benzine in de tank Echt voor dat geld een zalige auto. Zover ik weet geen roest enkel een deukje en wat krassen. Was van een oude man en de zoon kreeg die auto gewoon niet verkocht tot wij langs kwamen Nu een half jaar later rijdt de auto nog altijd. Hij lekt wel wat olie soms. In het voorjaar gaat hij waarschijnlijk nog 4cm door de benen en worden de bumper terug matzwart gezet. Tesamen met de velgen die er nu onder steken heeft hij een mooie classic om meetings mee af te schuimen

Comment

• Eerst zien in welke staat hij is.

Dan hebk 2 mogelijkheden : - Als hij nog redelijk is, proberen kosten wat te bereken, vergelijken met een gekeurde 318i in dezelfde staat, als het goedkoper lijkt misschien beginnen restaureren

- Alst een wrak is : draaiende motor zoeken en keb weer een autoke om mee te crossen

Comment

• Ik zou nog wat afpingelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichten
                          Ik zou nog wat afpingelen
                          Als er nog wat benzine in is, is die kar al gratis

Comment

• doe em binnen voor recyclage premie
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                              Als er nog wat benzine in is, is die kar al gratis
                              Zelfs als er nog benzine in is zal die waardeloos zijn.
                              Kar staat wss al eeuwen stil
                              Mss eens gaan kijken : " Fack, wa een wrak !!!! "
                              Alle, kzal em meepakken voor niks, dan zijde der vanaf e, cva?

Mja 50€ is idd niet veel maar kdenk dat grote kans is dat hij zal dienen als crossauto.

50€ auto + 30€ remorque + 100€ nieuw blok ,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                doe em binnen voor recyclage premie

Jonass, reken maar dat je nog net iets meer gaat moeten doen dan enkel die motor steken. Anders is 't weer rap gedaan met crossen, een motor is niet het enige dat breekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten

Jonass, reken maar dat je nog net iets meer gaat moeten doen dan enkel die motor steken. Anders is 't weer rap gedaan met crossen, een motor is niet het enige dat breekt
                                  tuurlijk nie.
                                  Maja we zien wel.
                                  Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.

Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
                                  Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    tuurlijk nie.
                                    Maja we zien wel.
                                    Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.

Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
                                    Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op
                                    Als die velgen beschadigd zijn vraag ik mij af wat jij daar nog denkt voor te krijgen?

Comment

• Jonas, waarom zou je eigenlijk de tijd niet nemen om die auto desnoods op het gemak op te knappen? Das echt plezant om zo iets bij te leren en je hebt nog twee jaar om dan van die bak je eerste auto te maken.

Comment

• Gisteravond de cabrio gaan afhalen. Ze rijdt super goed, geweldig geluidje. Spijtig dat het enkel autostrade kilometers waren en ik nog geen definitieve platen heb.

Comment

• jonas, over welke e30 gaat het hier? Desnoods wat meer uitleg in pm aub
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X