Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhet overwegen waard. Is hij gekeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVraag es aan mayo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenKunt ge zo geen servosysteem inbouwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDa's mogelijk ja. Meestal doen ze het omgekeerde voor vermogenwist dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten't Is dat ik eigenlijk nog nooit met een auto zonder servo gereden heb. Is dat goed doenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten't Is dat ik eigenlijk nog nooit met een auto zonder servo gereden heb. Is dat goed doenbaar?
Het grote verschil (lees: nadeel) zit hem in het parkeren en nauwe trage bochten nemen. Dan moet je effectief zwaar aan uw stuur sleuren.
Sommige E30 rijders in Amerika halen hun servo (daar denk ik standaard) er zelfs uit om meer stuurgevoel te hebben. De standaard E30 servo voelt namelijk redelijk sponzig, wazig en indirect aan. Een veel gemaakte upgrade is een servo stuurhuis van een E36 steken. Mits enkele aanpassingen vrij plug and play. Dat heeft een kortere stuurslag, en is veel directer qua stuurgevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten1800 pegels voor dat is er wel over.
Oorspronkelijk geplaatst door reglement10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 17/01/2011, 15:10.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Vooral het feit dat er een Mtech 1 kit opzit maakt het nog wel interessant.
Maar ziet er alleszinds niet heel proper uit. Twee deuken en roest op de koffer (al vind je een diamantzwart kofferdeksel nog vrij makkelijk, tzelfde voor een zijvleugel), aftermarket pookje, lelijke veerpootbrug, ...
Maar als de motor nog mooi loopt en er niet teveel roest aan is, kan dit nog iets worden denk ik.
Comment
-
Uitdeuken en een volledige respray lijkt me wel noodzakelijk + hoogstwaarschijnlijk roestvrij maken.
Stel dat die kan gaan voor 1500 en gooi er nog eens 1000 tegen aan om die op te spuiten (wel zelf veel voorbereidend werk doen dan), dan lijkt me 2500 niet verkeerd, gesteld dat de techniek ok is.
'k Vind die M-tech 1's hoe langer hoe leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten't Is dat ik eigenlijk nog nooit met een auto zonder servo gereden heb. Is dat goed doenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenUitdeuken en een volledige respray lijkt me wel noodzakelijk + hoogstwaarschijnlijk roestvrij maken.
Stel dat die kan gaan voor 1500 en gooi er nog eens 1000 tegen aan om die op te spuiten (wel zelf veel voorbereidend werk doen dan), dan lijkt me 2500 niet verkeerd, gesteld dat de techniek ok is.
'k Vind die M-tech 1's hoe langer hoe leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten1e vraag die bij me opkomt: 1e eigenaar, vanwaar dan de recente nr plaat?Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendie auto is een samenraapsel van andere auto's vrees ik. Die kerel liegt over alles -> je moet zijn andere advertenties maar eens zoeken. 1e eigenaar, niks van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichteneen detail zal ook wel goed zijn als het plaatwerk met roest word vervangen zeker?
De kofferklep en achterbumper moeten gefixed, misschien ook roest op de bekende plaatsen? Dan wordt eigenlijk heel de achterkant al gespoten als ge't goed wilt. En dan vanvoor nog wat puntjes, dan ben je daar ook aan't herspuiten. Dan maar ineens alles herspuiten vind ik.
Comment
-
Ik zat zo te denken...
De cabrio gaat enkel worden gebruikt in de zomer, dus wanneer de kap eraf ligt. In principe zou de kap tegen volgende winter wel vervangen moeten worden, stel dat hij toch eens 's winters buiten komt...
De prijs van een nieuwe kap te steken, of een hardtop kopen komt precies op hetzelfde neer en een hardtop lijkt mij precies een strak plan qua isolatie in de winter.
Vraag: past dat van een pfl op een fl?
Even ter verduidelijking, ik geloof wel dat de voorziening voor een hardtop er was, 't is die van Gio geweest. Misschien doet dat bij iemand een belletje rinkelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenAls er een hartopvoorziening is kan je dit herkennen aan meestal witte rechtopstaande buisjes... Net daar waar de kap uit komt. Ik twijfel ook nog altijd om een hardtop of een nieuw softtop te plaatsen...
En in de zomer gewoon top-down hè
Comment
Comment