Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• softtop is the way to go omdat je in belgie woont en het ook in de zomer wel eens zou durven regenen denk ik
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik zou gewoon softoppen! Het geld dat je uitspaart steek je maar in andere leuke goodies
      Een shortshifter bijvoorbeeld. Dat zit de laatste tijd in mijn kop rond te dwalen

Comment

• vind ik absoluut NIET leuk om mee te rijden!

Comment

• wtf. Dat is hemels!

Kan je zo lekker klik klak schakelen
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
            vind ik absoluut NIET leuk om mee te rijden!
            Gewoon lekker een hardtopje steken

Comment

• Ik zoek nog een kap voor het dashboard langs onder af te dekken aan de bestuurderskant. Iemand?

Comment

• Geile touring

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ga dat eens halen, Dennis

Comment

• Echt eh.

Fak, tempting, 520 touring plannen ditchen voor dat..
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Die mag wel naast mijn cab komen staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        Echt eh.

520i touring < 325i touring < 525i touring

(in uw geval, want als die 318is weer rijdt ben je meer met de 525 dan met de 325 imo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                          Ga dat eens halen, Dennis
                          Fuck ja, iemand 2k te leen?

Jammer dat dat voor mij wat duur uit gaat vallen qua kosten (student zijnde) en het ding op 6,5u van hier staat. Maar 't is een prachtig exemplaar.. Onverneukt en de juiste opties + een mooi vervangen-lijstje.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                            520i touring < 325i touring < 525i touring

(in uw geval, want als die 318is weer rijdt ben je meer met de 525 dan met de 325 imo)
                            tgoh. Idd als de 318is terug rijdt. Wat ook is, zo'n M20 blok is pak minder LPG minded dan een M50.

En fiscaal voordelige 528/525 touring >> 525i touring

Comment

• Damn, die touring is precies ook geen geld nee, zalig!

Comment

• Een cabrio hoeft geen hardtop gezien die enkel in de winter buiten komt. Nu, gezien de meeste mijn mening daarin niet volgen, bij een E30 maakt het niet uit of uw dak toe of open is... Dicht ga je gewoon niet zo nat worden...

Comment

• Met winter bedoelt CAS eigenlijk zomer

Comment

• mijn e30 cabrio is mijn daily...

Comment

• Bij mij niet, dat houdt me tegen om te investeren in zo'n hardtop...

Comment

• Als ge alleen in de zomer ermee rijdt, zou ge zot zijn een hardtop te kopen

De enige reden waarom ik een HT heb, is voor als het vriest/sneeuwt zodat m'n softtop in goeie staat blijft...de laatste dagen dus voortdurend cabrio gereden
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Echt eh.

Fak ja kerel koop da spel eens! Fuck E34 IMHO

Ziet er proper uit, juiste opties... DOENNNN
                                          Honda S2000 2002
                                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                                          X