Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Pff, kwil mij deze gaan halen.
Die krijg ik ook wel mee voor 1200€ gekeurd, max 1250.
Maar hij staat zo ver he...
Stel die vent keurt voor verkoop.
En ik ga hem halen, mag ik die dan op platen van bv mijn ma naar huis rijden ?
Of heb ik ook z- platen nodig?
Is dat wettelijk?
Want anders zal mijn ma dat niet willen doen..
De verzekering maakt daar normaal gezien geen probleem van. Of dat echt wettelijk is weet ik niet zeker, maar het is alleszins iets wat vaak gedaan wordt. Lijkt mij niet echt een misdrijf
amai, wat ben jij een lichtgewichtje mijn cabrio, raar maar waar 1300kg!! Toch raar vanwaar komt die 300kg?
Da's toch logisch dat ne cabrio meer weegt. Al die verstevigingen die ze hebben moeten aanbrengen om het koetswerk stijf genoeg te krijgen...
Veel verder zou ik dat niet zoeken.
Als hij hem keurt voor verkoop kan jij gewoon die wagen inschrijven op uw naam, krijg je platen aan met de post en kan je die er opvijzen.
Da's toch logisch dat ne cabrio meer weegt. Al die verstevigingen die ze hebben moeten aanbrengen om het koetswerk stijf genoeg te krijgen...
Veel verder zou ik dat niet zoeken.
btw vraagje. Ik heb vanmiddag mijne klok vervangen door een toerenteller maar hij werkt dus niet. Het wissellen is heel simpel, klok eruit, toerenteller erin. Geen kabels gewoon een aantal metalen plaatjes die automatisch juist zitten. De hele tellerunit heeft 3 connectors waar er bij mij slechts 2 van in gebruik zijn. de blauwe en de witte. De oranje kabel ligt gewoon niet in mijn dashboard. Zou dat de reden kunnen zijn? Normaal kan je niets misdoen bij het plaatsen dus ik zie geen andere mogelijkheid..
Er zit ergens een fiche die je moet vervangen ook dacht ik. Anders eens op E30.be voor informeren?
De verzekering maakt daar normaal gezien geen probleem van. Of dat echt wettelijk is weet ik niet zeker, maar het is alleszins iets wat vaak gedaan wordt. Lijkt mij niet echt een misdrijf
Wettelijk is het niet want je mag niet op de openbare weg met een wagen die nog niet ingeschreven is of waarvan de papieren niet corresponderen met het nummerplaat.
Het wordt wel vaak gedaan, en zoals hier al staat, geen groot misdrijf vind ik ook. Zorg wel dat de verzekering in orde is kan er niet zo veel meer mis gaan. Als ze u tegen houden, een boete en in het slechtste geval in beslag name tot de inschrijving in orde is.
Als hij hem keurt voor verkoop kan jij gewoon die wagen inschrijven op uw naam, krijg je platen aan met de post en kan je die er opvijzen.
Ahja, nog niet aan gedacht.
Hij kan idd het roze papier opsturen waarmee ik naar DIV kan gaan. Dat zijn dan wel 2 ritjes antwerpen - harelbeke.
Ma bon, da ist mss wel waard.
Alvast bedankt voor de info, khad nog niet zover gedacht.
Ahja, nog niet aan gedacht.
Hij kan idd het roze papier opsturen waarmee ik naar DIV kan gaan. Dat zijn dan wel 2 ritjes antwerpen - harelbeke.
Ma bon, da ist mss wel waard.
Alvast bedankt voor de info, khad nog niet zover gedacht.
ma gij kunt toch nog nie met die auto rijden dus waarom zou ge die dan inschrijven?
@ Jonass: het verschil tussen een E34 met een M20 en een M50 motor is echt wel groot. Sowieso gaan voor de M50 met 150pk. Hij is niet enkel veel vlotter, maar ook nog eens zuiniger.
Ik vind een M20B20 in een E30 al een vrij tamme motor, en een E34 weegt dan nog eens een pak meer. Heb al met alledrie de bovengenoemde wagen gereden en als je E34 wil= sowieso M50. Je vind er geregeld wel een mooi exemplaar met redelijk weinig kilometers voor een aanvaardbare prijs.
Er is al +1500 euro voor geboden
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment