Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou zeggen: kijk nog eens rond voor E30's en E36's (E34 zou ik persoonlijk niet doen, zal een pak minder sportief rijden, is zwaarder, trager, hoger verbruik, ...) en je plaatst het hier maar.

En als je iets vindt tussen Harelbeke en Gavere, dan heb je eventueel al een chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
      Ik zou zeggen: kijk nog eens rond voor E30's en E36's (E34 zou ik persoonlijk niet doen, zal een pak minder sportief rijden, is zwaarder, trager, hoger verbruik, ...) en je plaatst het hier maar.

En als je iets vindt tussen Harelbeke en Gavere, dan heb je eventueel al een chauffeur
      Als ik iets vind, dan zal ek je een PM sturen.
      Alvast bedankt

Comment

• Net drie uur gaan rijden, eerst samen met de 325i van Stieven en dan met mijn kar..

Nutteloze nachtelijke E30 ritjes, destination nowhere
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Vanuit Deinze kan je erg makkelijk naar Temse hoor. Trein pakken naar Mechelen en daar overstappen, gaat rechtstreeks naar Temse.

Je kan ook naar Sint-Niklaas gaan via Gent en dan naar Temse, misschien is dat nog iets makkelijker.

Er bestaat ook een Machelen bij Zulte he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
            Weet ik , maar mijn pa wil niet mee omdat hij er ook niet van kent.

Tot deinze kan ik geraken met de bus voor zover ik weet.
            Thad het ideale compromis geweest e, want ik mag toch nog niet testrijden

Vind dat maar een flauw excuus van uw pa. U niet voeren omdat hij niets van auto's kent. Als hij niet wil dat je een wagen koopt dat hij dat dan gewoon zegt

Toen ik mijn eerste auto kocht (E30 316i) waren mijn ouders daar ook hard tegen. Ik ben van Gent, auto stond in Ham (Limburg). Mocht de platen van mijn buurman lenen, ben met de trein over Antwerpen naar Ham getuft, verkoper is me daar komen oppikken. Platen erop gevezen en huiswaarts gekeerd.

M'n pa zei het niet met zoveel woorden, maar hij vond dat ik een goeie koop had gedaan

Probleem is natuurlijk wel dat jij er niet mee mag rijden. Kzou zeggen, overtuig uw pa! Verzeker hem dat als jij een kat in een zak koopt, je het hem niet kwalijk zal nemen
            Honda S2000 2002
            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
              Vanuit Deinze kan je erg makkelijk naar Temse hoor. Trein pakken naar Mechelen en daar overstappen, gaat rechtstreeks naar Temse.

Je kan ook naar Sint-Niklaas gaan via Gent en dan naar Temse, misschien is dat nog iets makkelijker.

Er bestaat ook een Machelen bij Zulte he!
              T'is inderdaad machelen bij zulte.
              Maar kdenk dat cosworth dat wel weet ?
              Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten

Probleem is natuurlijk wel dat jij er niet mee mag rijden. Kzou zeggen, overtuig uw pa! Verzeker hem dat als jij een kat in een zak koopt, je het hem niet kwalijk zal nemen
              Kheb dat al gezegd.
              T' wil allemaal niet helpen.

Comment

• jonas wat is uw probleem? Ge wilt een auto gaan bekijken, maar je hebt geen vervoer? Of je wilt gaan kijken naar een wagen en wilt iemand mee hebben die iets van motoren kent?

Comment

T'is inderdaad machelen bij zulte.
                  Maar kdenk dat cosworth dat wel weet ?
                  Neen, die dacht dat het Machelen boven Brussel was denk ik. Dat is niet overdreven ver van Temse. Machelen bij Zulte is een eindje verder van Temse, maar dat ligt inderdaad bij Gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    Neen, die dacht dat het Machelen boven Brussel was denk ik. Dat is niet overdreven ver van Temse. Machelen bij Zulte is een eindje verder van Temse, maar dat ligt inderdaad bij Gent.
                    Mijn eerste gedacht was inderdaad Machelen bij Zulte, maar mijn reactie ging inderdaad over het Machelen dat dichter bij Temse ligt.

Comment

• moest je niet zo ver wonen zou ik wel met je willen gaan zien.. Maar tis wat ver.. Ook al naar die E36 zitten kijken voor nen maat. Me gaat niet door..

Comment

• Daarnet gaan kijken naar die witte 320i uit '84. Wielkassen waren behoorlijk geroest, herlakt op verschillende plaatsen met een ander wit, interieur was wel in topstaat, motor draaide precies niet even soepel. Niet mee gereden. Ik ga het zo laten. Mijn zoektocht gaat verder.

Comment

• Maar goed ook.

Comment

• @ Jonas: Het probleem is dat het zo wijd uit elkaar ligt hè (duh )
                            Mijn vriendin wilt van't weekend naar haar ouders, in Ieper. Ikzelf woon op een half uurtje van Temse. Ik zal je nog iets laten weten, vanavond ofzo via pb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                              jonas wat is uw probleem? Ge wilt een auto gaan bekijken, maar je hebt geen vervoer? Of je wilt gaan kijken naar een wagen en wilt iemand mee hebben die iets van motoren kent?
                              Eigenlijk de beide.
                              Vervoer is het voornaamste probleem.
                              Ik doe autotechnieken in school dus weet ongeveer wel waar ik moet opletten.
                              Maar iemand die er nog wat meer van kent + iemand die kan testrijden en weet hoe het moet voelen ( geen vermogenverlies op bepaalde toerentallen, etc ) zou ik ook graag meehebben.
                              Maar heb vodden met mijn brommer en daar dat mijn voornaamste vervoermiddel is overweeg ik om nog wat te wachten met kopen. Wat niet belet dat ik niet wil gaan kijken, bots ik nu al op een die echt goed is voor die bepaalde prijs dan koop ik nu al.

Maar tpresseert dus niet echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                @ Jonas: Het probleem is dat het zo wijd uit elkaar ligt hè (duh )
                                Mijn vriendin wilt van't weekend naar haar ouders, in Ieper. Ikzelf woon op een half uurtje van Temse. Ik zal je nog iets laten weten, vanavond ofzo via pb...
                                Ik snap nie direct wat ge wilt zeggen
                                Maar stuur maar een PM, we zien wel

Comment

• tot waar kunt ge wel makkelijk raken met de trein?

Comment

Ik snap nie direct wat ge wilt zeggen
                                    Maar stuur maar een PM, we zien wel
                                    Tjah, als ik in Ieper zit, en ik moet toch terug naar Antwerpen, kunt ge wel meerijden naar Temse hè...
                                    En in't slechtste geval voer ik u wel weer naar huis

Zodus, ik zou haar zaterdagvoormiddag naar Ieper brengen en ik rijd meteen weer naar huis. Dus ge ziet maar of dat past...

Ik weet wel niet echt of ik wil gaan testrijden met ne vreemde auto, ik heb dat zelfs niet met de mijne gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Ik weet wel niet echt of ik wil gaan testrijden met ne vreemde auto, ik heb dat zelfs niet met de mijne gedaan
                                      Jij hebt een auto gekocht zonder er zelf mee gereden te hebben? Viel het dan mee, de eerste keer dat je er mee reed?

Comment

• Waarom zou je niet met een andere auto willen rijden?

Comment

Eigenlijk de beide.
                                          Vervoer is het voornaamste probleem.
                                          Ik doe autotechnieken in school dus weet ongeveer wel waar ik moet opletten.
                                          Maar iemand die er nog wat meer van kent + iemand die kan testrijden en weet hoe het moet voelen ( geen vermogenverlies op bepaalde toerentallen, etc ) zou ik ook graag meehebben.
                                          Maar heb vodden met mijn brommer en daar dat mijn voornaamste vervoermiddel is overweeg ik om nog wat te wachten met kopen. Wat niet belet dat ik niet wil gaan kijken, bots ik nu al op een die echt goed is voor die bepaalde prijs dan koop ik nu al.

Maar tpresseert dus niet echt
                                          Trouwens wel stom dat je ouders niet meewillen, aangezien je zelf wel iets van auto's kent...
                                          Zoek eerst maar eens uit of je ouders wel willen dat je een auto koopt (mijn ma wou ook niet mee gaan kijken naar een E36 'omdat ze daar niets kon gaan doen' maar de aap kwam uit de mouw: ze wou niet dat ik een E36 kocht ).

Wat zou je dan zoal inspecteren? Want ik ben ook geen mecanicien hoor. Eens goed inspecteren op roest etc., kijken hoe het met de uitlaat zit, motorcompartiment eens bekijken, ... Denk er eerst maar eens goed over na wat je allemaal wilt bijgeleerd hebben, dat je niet kan afleiden uit de advertentie of kan vragen.
                                          Want, en ik spreek uit ervaring, als je gaat kijken naar je eerste auto wordt je er toch verliefd op, en dan ga je gebreken over het hoofd zien, en voor je het weet ben je weer op weg naar huis.

Dat testrijden moet wel lukken, ik heb 2 jaar vrij frequent in een E36 320i vertoeft (met wat geluk krijg je G_G ook mee om zijn oude vlam nog eens te zien ). Dus op vlak van beoordelen hoe dat moet rijden zit het wel goed.

Edit: kwestie van die jongen nog wat zotter te maken.
                                          Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld

Comment

Working...
                                          X