Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die rode E30 318iS die hier op het forum te koop staat, is dat wat? Lijkt mij alleszins een koopje, ben dus aan het twijfelen om die gewoon te gaan halen.
Maar... die roestplekken, is dat een groot probleem of valt dat makkelijk te fixen? De motor heeft ook al 225K km's, maar heeft toch een revisie gehad rond de 200K km dus dat lijkt mij geen probleem te zijn?
Ik heb er ook nog naar zitten kijken, maar die doorroeste plek daar aan de motorkap is toch wel erg serieus. Vraag me af hoe het bij de wielkassen zit. Anders erg knappe E30. Wel niet gekeurd.
Ik heb er ook nog naar zitten kijken, maar die doorroeste plek daar aan de motorkap is toch wel erg serieus. Vraag me af hoe het bij de wielkassen zit. Anders erg knappe E30. Wel niet gekeurd.
Is op zich niet zo heel veel werk als je het zelf kan doen.
Laten doen is natuurlijk een ander paar mouwen.
Dit terzijde, de wagen is twee dagen geleden verkocht als ik me niet vergis. Koper moet hem wel nog gaan halen.
Ja eigelijk wel.
Maar de drang om te kopen is precies groter dan verwacht.
Ik moet echt mijn plannen opbergen.
Toch zeker nog 3 maand, dan kan ik zelf testrijden met mijn voorlopig rijbewijs, etc.
Maar t' is moeilijk.
Je laat je gewoon opfokken door het hele forumgebeuren.
Wacht gewoon, nu kan je je geld beter voor andere dingen gebruiken.
wtf dude, 16, nog geen rijbewijs en een driftkar aan het zoeken
Ik begin nu pas te driften en ik rij al 6 jaar ^^ op uw leeftijd speelde ik met lego :s
Ik zoek geen driftkar. Ik zoek een auto waarmee het mogelijk is. Omdat ik geen zin heb om rap iets anders te kopen, daarom moet het nu ineens alles inhouden wat ik wil.
En wat jij deed op mijn leeftijd, intreseert mij eigelijk geen moer. Ik ga heus mijn gedachtengang niet aanpassen omdat een forum dat niet correct vind..
Zal het zoeken naar auto's wel nog wat staken tot ik een voorlopig heb zoals ik al gezegd heb.
Zal het toch zeker niet meer doen op dit forum. Ik had op wat hulp gerekend maar 90% van alle antwoorden die ik al gekregen heb, hebben in de verste verte niets te maken met hulp.
Mensen die wel al zinnige antwoorden hebben gegeven : merci alvast
Comment