Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMiljaarde. Kunt ge dat makkelijk controleren of die gesleten is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenOm welke motor gaat het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
Het feit dat een e30 RWD is heeft niets bijgedragen aan u keuze om er eentje te kopen dan ofwa??
Ahja nee, want jij gaat nooit driften natuurlijk
Trouwens een e30 is zoveel meer dan alleen rwd. Ik heb 90pk, amper 100m met de auto gereden, hij staat hier in de tuin te staan met een laag stof over maar elke keer als ik met de Megane vertrek (die voor de e30) staat, kijk ik nog een paar seconden naar zijn snoetje en denk ik 'fak wat een auto'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenbeperk u tot een rondpunt, daar kan normaal niks fout gaan
Mijn advies: beperk je tot een grote lege parking, liefst 's avonds. Als je daar het gevoel krijgt de wagen te kennen en redelijk grote cirkels kan driften, probeer dan misschien eens een 90° bochtje waar veel plaats langs beide kanten is voor als het foutloopt.
Comment
-
Er is een verschil tussen rondpunten he, zo'n kallo-rondpunt waar je makkelijk 50 doet of een kleintje waar je direct stil staat van een spin. Ik ben toen de megane nog kakbanden achteraan had wat gaan spelen op een klein rondpunt en ik stond echt heel rap stil. Gewoon dwars op het rondpunt en nog niets eens op de fietsstrook. Een terugslag dat is wel een andere zaak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenMet mijne of ik het nu wil of niet, hij zoekt om zijn achterwielen uit te breken... Ik vind de e30 wel de gevaarlijkste wagen dat ik ken!
Of is een E30 dan zoveel erger ? Zou me verbazen eigenlijk.
Comment
-
E30's zijn veilige karren. Ik moest al gaan onnozel doen om mayo z'n 318is te doen uitbrekenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenE30's zijn veilige karren. Ik moest al gaan onnozel doen om mayo z'n 318is te doen uitbreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten't Is ook maar hoe je er mee rijdt zeker ? Mijn M635 heeft veel te veel paardjes en veel koppel onderin om in het nat niet met zijn kont te zwiepen als je niet oplet. Maar als je gewoon rustig rijdt en alles in acht neemt, gebeurt er gewoon niets. 't Is toch maar efkes je hoofd er bij houden als het nat ligt ? In het droge plakt dat ding aan de baan.
Of is een E30 dan zoveel erger ? Zou me verbazen eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenE30's zijn veilige karren. Ik moest al gaan onnozel doen om mayo z'n 318is te doen uitbreken
Kar heeft idd verbazingwekkend veel grip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten't Is ook maar hoe je er mee rijdt zeker ? Maar als je alles in acht neemt, gebeurt er gewoon niets..
Comment
-
Tenzij er trx banden opliggen van die tijd...then all bets are off :-D
Comment
-
Asserti waarom post jij hier? :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichteneen auto zit vol silent blocks. Hangt ervan af welke, welk materiaal je hebt, ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenIk vermoed aan de ophanging achteraan.
Comment
-
zonder speciaal tools niet echt doenbaar en veel werk.
Met de juiste tools gaat dat vrij snelOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment