Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    En gij gene?

proficiat aan beide
    Ja momenteel is hem van mijn pa maar eens al ik rijbewijs heb kan ik hem afkopen .
    Dus ook een beetje van mij
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      Honda S2000 2002
      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Vèèèt!

Standaard setup qua uitlaat?
        Klinkt merkbaar scherper/meer racy dan mijn b20...

Comment

• Een greepje uit het beeldmateriaal van gisteren:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

M'n maat Matertos heeft gereden in die fimpjes, dan kon ik hem ook eens langs buiten horen... 'k Moet zeggen dat het toch luider is dan ik zelf verwachtte, voor zo'n standaard 325-uitlaat.
          Just het aanzuiggeluid zou'k nog wel zwaarder willen, da's nog wat aangenamer voor vanbinnen.
          Last edited by Geertt; 30/01/2011, 15:57.

Comment

• Airbox onderaan volledig open slijpen

Vraag maar aan Daxter hoe dat klinkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Vèèèt!

Standaard setup qua uitlaat?
              Klinkt merkbaar scherper/meer racy dan mijn b20...
              Ja helaas wel. Stieven wil echt weer een ghetto brul uitlaat. De E30 is voor hem toch een funcar voor in 't weekend dus dan mag die veel kabaal maken
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Daxter, hoe klinkt dat?

Neenee, en dan -20pk door de warmte van de motor zeker!
                Ik merk nu al soms dat hij bij echt warme motor stationair iets minder mooi rond draait door het feit dat hij vlagen warme lucht binnen krijgt...

Comment

• Damn we hadden beter ook wat drive by filmpjes gemaakt, vette sound!
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                    Ja helaas wel. Stieven wil echt weer een ghetto brul uitlaat. De E30 is voor hem toch een funcar voor in 't weekend dus dan mag die veel kabaal maken
                    Die brulpijp van hem die er eerst onder stak was er anders los over.
                    Zou op mijne ook wel iets willen wat meer lawaai maakt, gewoon omdat de snelheidsbeleving dan een pàk intenser is. Maar ook al is het een weekendkar, als ik hem ergens aan de gang draai zijn er soms ook nog momenten dat ik eens graag ongezien wil kunnen passeren. Nu brult hij pas als ge't vraagt en dat heeft ook wel z'n voordeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Airbox onderaan volledig open slijpen

Vraag maar aan Daxter hoe dat klinkt
                      Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Daxter, hoe klinkt dat?

Neenee, en dan -20pk door de warmte van de motor zeker!
                      Ik merk nu al soms dat hij bij echt warme motor stationair iets minder mooi rond draait door het feit dat hij vlagen warme lucht binnen krijgt...
                      Als'k hier tussen de smalle straatjes in't stad rijdt, dan weergalmt het énorm tussen de huizen

Net ook de radio erin gestoken, nu zou'k hem verder in orde moeten zetten. Hier en daar een klein blutsje eruit halen, spotrepair ofzo, die zetel laten herdoen en eens deftig kuisen.

Comment

• Het 2de filmpje is vet geert

Comment

• Vette filmpjes.

Comment

• Maarten z'n hok met Hartge uitlaat..

+ YouTube Video
                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                              Maarten z'n hok met Hartge uitlaat..

+ YouTube Video
                              da lachske opt einde

Comment

• kennis van mij verkoopt een E30. 85 000km. Net gekeurd, 4 deurs, vraagprijs ongeveer 1000 euro. Als mensen interesse hebben ik ga wel eens foto's vragen

Comment

• net of niet gekeurd?

Comment

• Motorisatie?

Comment

• Metaphore, uw motor stond nog koud eh vriend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                        Metaphore, uw motor stond nog koud eh vriend
                                        Ten eerste, tis mijne moteur niet
                                        En moest je op het filmpje geklikt hebben kon je bij de beschrijving lezen dat het meterke niet goed werkt
                                        Motor stond wel degelijk warm, hadden er al een serieus ritje op zitten.
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          kennis van mij verkoopt een E30. 85 000km. Net gekeurd, 4 deurs, vraagprijs ongeveer 1000 euro. Als mensen interesse hebben ik ga wel eens foto's vragen
                                          Intresse !
                                          6 cilinder?

Comment

Working...
                                          X