Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenEen afgebladderd M-logo?
Amazing zeg!
't is niet echt een mooie sig hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNaart schijnt is er geen kabel nodig maar ik wacht nog af op antwoorden op e30 forums..
Forums afschuimen en vragen of iemand dat heeft liggen he Ik heb mijne gekocht van CAS voor 20€ inclusief verzending. Sommigen durven wel wat geld vragen voor een hele tellerbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenDie wagen van een kennis blijkt dus een 316 te zijn. knap exemplaar! Twijfelde ff om hem zelf te nemen, maar aangezien ik de 320i al heb denk ik dat ik er maar weinig mee zou rijden..
Klaat zeker nog wa weten, zware intresse fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtencava, ik hoor het wel
edit: ondertussen je vragen ook al laten weten. Ik vroeg het chassisnummer, dan kan ik zou kijken welke opties hij heeft.
En of hij het keuringsbewijs kan inscannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenga eens naar daar he man. Als ik er nog geen had stond ik al lang aan zijn deur. 1000€ echt peanuts voor het totaal pakket.
Comment
-
Ik wacht nog tot ik de contactgegevens krijg van Maarten.
Wat is het verschil tussen een 316 en een 316i? De i heeft injectie ipv carburateur? Of is het meer dan dat?
Wat verbruikt zo'n 316 ongeveer?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk wacht nog tot ik de contactgegevens krijg van Maarten.
Wat is het verschil tussen een 316 en een 316i? De i heeft injectie ipv carburateur? Of is het meer dan dat?
Wat verbruikt zo'n 316 ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende m10, dus zowel de 316 als de 318i pvl heeft een distributieketting. klein detail.
Het verbruik gaat 9l zijn denk ik.
Mijne was wel met 4bak en toen ik 9l haalde was dat vooral autosnelweg maar wel continu 140 a 180 op de teller en veel meer deed dat karretje niet
Comment
Comment