Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    http://home.comcast.net/~cdeegan9/da...shboard_1.html

als uw tellerbak eruit is gewoon opendraaien en klok vervangen door de toerenteller. Helaas werkt hij bij mij (nog) niet. Je gaat ook lichte problemen hebben met de 'stokje' dat door het plastiek steekt en dient om uw klok te verzetten. Dat is een beetje wringen. je kan ook een andere tellerbak kopen en die erin steken maar dan moet je er op letten dat je een van een 4 cilinder koopt en dat hij in jouw geval een facelift is. Best de kilometerstand ook verzetten dan.
    Dat linkske had ik al gevonden, ja. En die kabel is standaard aanwezig om dat te verzorgen? Weet je ook waar ik aan zo een toerenteller kom? Bedankt alvast.

Comment

• Naart schijnt is er geen kabel nodig maar ik wacht nog af op antwoorden op e30 forums..

Forums afschuimen en vragen of iemand dat heeft liggen he Ik heb mijne gekocht van CAS voor 20€ inclusief verzending. Sommigen durven wel wat geld vragen voor een hele tellerbak

Comment

• Ik wil men signature eens uittesten

Comment

• Een afgebladderd M-logo?
          Amazing zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Een afgebladderd M-logo?
            Amazing zeg!

da lig al lang in de vuilbak !

't is niet echt een mooie sig hé

Comment

Naart schijnt is er geen kabel nodig maar ik wacht nog af op antwoorden op e30 forums..

Forums afschuimen en vragen of iemand dat heeft liggen he Ik heb mijne gekocht van CAS voor 20€ inclusief verzending. Sommigen durven wel wat geld vragen voor een hele tellerbak
              Ok. Bericht je hier terug indien je er meer over te weten komt?

Comment

• Die wagen van een kennis blijkt dus een 316 te zijn. knap exemplaar! Twijfelde ff om hem zelf te nemen, maar aangezien ik de 320i al heb denk ik dat ik er maar weinig mee zou rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  Die wagen van een kennis blijkt dus een 316 te zijn. knap exemplaar! Twijfelde ff om hem zelf te nemen, maar aangezien ik de 320i al heb denk ik dat ik er maar weinig mee zou rijden..
                  Idd, zeer knap.
                  Klaat zeker nog wa weten, zware intresse fak

Comment

• cava, ik hoor het wel

edit: ondertussen je vragen ook al laten weten. Ik vroeg het chassisnummer, dan kan ik zou kijken welke opties hij heeft.
                    Last edited by ; 02/02/2011, 14:42.

Comment

• dit is hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        cava, ik hoor het wel

edit: ondertussen je vragen ook al laten weten. Ik vroeg het chassisnummer, dan kan ik zou kijken welke opties hij heeft.
                        Vraag hem dan ook eens wat de staat van de banden is.
                        En of hij het keuringsbewijs kan inscannen

Comment

• ga eens naar daar he man. Als ik er nog geen had stond ik al lang aan zijn deur. 1000€ echt peanuts voor het totaal pakket.

Comment

ga eens naar daar he man. Als ik er nog geen had stond ik al lang aan zijn deur. 1000€ echt peanuts voor het totaal pakket.
                            't Is. Zo.

Comment

• Moest dit een Mercedes zijn, ik was hem al gaan halen.

Comment

• Ik wacht nog tot ik de contactgegevens krijg van Maarten.

Wat is het verschil tussen een 316 en een 316i? De i heeft injectie ipv carburateur? Of is het meer dan dat?

Wat verbruikt zo'n 316 ongeveer?

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Ik wacht nog tot ik de contactgegevens krijg van Maarten.

Wat is het verschil tussen een 316 en een 316i? De i heeft injectie ipv carburateur? Of is het meer dan dat?

Wat verbruikt zo'n 316 ongeveer?
                                  Distributieketting inplaats van riem onder andere.

Comment

• de m10, dus zowel de 316 als de 318i pvl heeft een distributieketting. klein detail.

Het verbruik gaat 9l zijn denk ik.

Comment

de m10, dus zowel de 316 als de 318i pvl heeft een distributieketting. klein detail.

Het verbruik gaat 9l zijn denk ik.
                                      Ik heb enkel 9liter gehaald toen ik met RON 100 reed... Meestal zitten ze er toch wat boven. Maar je moet er wel met leren rijden. En carburator dat goed afgesteld staat doet ook veel! Dus niet dat het onrealistisch is.

Mijne was wel met 4bak en toen ik 9l haalde was dat vooral autosnelweg maar wel continu 140 a 180 op de teller en veel meer deed dat karretje niet

Comment

• spiritmonitor geeft toch ook een aantal lage waarden dus het is wel mogelijk. 7,8l is opgegeven..

Comment

• Vant weekend ga ik waarschijnlijk kijken.
                                          En gasten, t'is nie voor iedereen zo gemakkelijk even naar antwerpen te rijden ze.
                                          Als ge ouders hebt die dat willen doen, akkoord.
                                          Maar zo niet, ist moeilijk om iemand te vinden believe me

Comment

Working...
                                          X