Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vant weekend ga ik waarschijnlijk kijken.
En gasten, t'is nie voor iedereen zo gemakkelijk even naar antwerpen te rijden ze.
Als ge ouders hebt die dat willen doen, akkoord.
Maar zo niet, ist moeilijk om iemand te vinden believe me
ik heb nog ne gopass met 6 vrije ritten.
En met liften kom je praktisch overal
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
ach een testrit is niet eens nodig maar de verkoper kan toch altijd rijden. Maarten kent die gast, 85k op de klok en net gekeurd. Dat lijkt me een waterdichte combo. Ik ben al blij dat je een 316 niet negeert wegens het lage vermogen Het moet nu nog geen 320i zijn
Met een e30 mag wel stevig gereden worden imo. Waarom zoeken we naar een 6 cilinder? om aan 2500 toeren op te schakelen ofwat?
Nee maar het ding moet ook niet kapot, er zijn al genoeg e30's verprutst.
Hoe meer ik op e30.be zit hoe meer ik het besef het lijkt wel alsof de helft van alle 320i's een B25 motor heeft liggen.
Iets volledig origineel vinden is al moeilijk en er dan nog niet naar omkijken vind ik ook maar niks.
Wat ik weet is dat die kerel op vlak van auto's nog nooit tegen mij gelogen heeft ofzo. Is een enorme autofreak! Heeft een 745iL, TVR griffith 500, E30 325i voor op circuit, en een pak oude alfa's. Nu blijkbaar Deze E30 ook.
Ik begrijp natuurlijk dat je er liefst eens mee zou meerijden/rijden natuurlijk..
Jonas, zaterdag kan ik niet. Ik moet in nederland iets gaan halen waardoor een forummer met zijn E30 wel eens de snelste E30 van dit forum zou kunnen worden. (E30 M3 killer) maar niet de mijnen
Comment