Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sebiet wordt het hier nog een race wie hem gaat kopen.

Comment

• Ik gun jonass hem wel eigenlijk.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
        Ik gun jonass hem wel eigenlijk.
        Da's vriendelijk.
        Maar kvrees ervoor.
        Als er mensen zijn met intresse die wel makkelijk vervoer kunnen regelen wordt dat moeilijk maarja

Comment

• 'k Weet niet, iemand met een rijbewijs heeft er misschien meer nood aan, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
            Vant weekend ga ik waarschijnlijk kijken.
            En gasten, t'is nie voor iedereen zo gemakkelijk even naar antwerpen te rijden ze.
            Als ge ouders hebt die dat willen doen, akkoord.
            Maar zo niet, ist moeilijk om iemand te vinden believe me
            ik heb nog ne gopass met 6 vrije ritten.

En met liften kom je praktisch overal
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              ik heb nog ne gopass met 6 vrije ritten.

En met liften kom je praktisch overal
              Is een mogelijkheid.
              Maar zou daar liever niet alleen aankomen, 2 meningen is altijd beter dan 1 enzo.
              + hoe moet ik in godsnaam gaan testritten?

Comment

• Mss kan je best gewoon wachten tot je zelf kan testritten enz?
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                  'k Weet niet, iemand met een rijbewijs heeft er misschien meer nood aan, niet?
                  Hoe kan iemand er nu meer nood aan hebben dan een liefhebber in hart en nieren ?
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                    Hoe kan iemand er nu meer nood aan hebben dan een liefhebber in hart en nieren ?
                    Goh, kweetniet, iemand die er misschien mee mag rijden op de openbare weg?

Comment

Goh, kweetniet, iemand die er misschien mee mag rijden op de openbare weg?
                      En hem afraggen en kapot rijden...
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

En hem afraggen en kapot rijden...
                        Omdat iemand op de rijbaan mag gaat hij hem afraggen en kapot rijden? Where's the logic in that? Op een patattenveld zal dat zeker niet gebeuren.

Comment

Omdat iemand op de rijbaan mag gaat hij hem afraggen en kapot rijden? Where's the logic in that? Op een patattenveld zal dat zeker niet gebeuren.
                          Ik weet niet wat Jonass ermee van plan is, maar in mijn ogen is hij een echte E30 liefhebber die dta ding niet kapot gaat rijden.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• ach een testrit is niet eens nodig maar de verkoper kan toch altijd rijden. Maarten kent die gast, 85k op de klok en net gekeurd. Dat lijkt me een waterdichte combo. Ik ben al blij dat je een 316 niet negeert wegens het lage vermogen Het moet nu nog geen 320i zijn

Comment

Ik weet niet wat Jonass ermee van plan is, maar in mijn ogen is hij een echte E30 liefhebber die dta ding niet kapot gaat rijden.
                              Met een e30 mag wel stevig gereden worden imo. Waarom zoeken we naar een 6 cilinder? om aan 2500 toeren op te schakelen ofwat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Met een e30 mag wel stevig gereden worden imo. Waarom zoeken we naar een 6 cilinder? om aan 2500 toeren op te schakelen ofwat?
                                Hebt gij geen 4 cilinder?

Comment

Nee maar het ding moet ook niet kapot, er zijn al genoeg e30's verprutst.
                                  Hoe meer ik op e30.be zit hoe meer ik het besef het lijkt wel alsof de helft van alle 320i's een B25 motor heeft liggen.
                                  Iets volledig origineel vinden is al moeilijk en er dan nog niet naar omkijken vind ik ook maar niks.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Hebt gij geen 4 cilinder?
                                    trotse bezitter ja

Ik bedoel maar omdat we allemaal een 325i onder ons kont willen en dat is niet om ecostyle te gaan rijden.

Comment

• chil mannen

Wat ik weet is dat die kerel op vlak van auto's nog nooit tegen mij gelogen heeft ofzo. Is een enorme autofreak! Heeft een 745iL, TVR griffith 500, E30 325i voor op circuit, en een pak oude alfa's. Nu blijkbaar Deze E30 ook.

Ik begrijp natuurlijk dat je er liefst eens mee zou meerijden/rijden natuurlijk..

Jonas, zaterdag kan ik niet. Ik moet in nederland iets gaan halen waardoor een forummer met zijn E30 wel eens de snelste E30 van dit forum zou kunnen worden. (E30 M3 killer) maar niet de mijnen

Comment

trotse bezitter ja

Ik bedoel maar omdat we allemaal een 325i onder ons kont willen en dat is niet om ecostyle te gaan rijden.
                                        Ik snap ook niet vanwaar hij dat haalt dat iemand anders hem kapot zou rijden. En ja, ik wil ook een 325i onder mijn kont.

Comment

• @Maarten

Een bepaald blok bij een zekere Flex?

Ik heb geen goede dingen gehoord over dat blok
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X