Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jonas, vanwaar ben je en waar staat de auto? Als het doenbaar is en mijn ouders houden me niet tegen zie ik dat eigenlijk wel zitten om eens te gaan kijken, kheb toch niets te doen
Jonas, vanwaar ben je en waar staat de auto? Als het doenbaar is en mijn ouders houden me niet tegen zie ik dat eigenlijk wel zitten om eens te gaan kijken, kheb toch niets te doen
Heb ook veel interesse in die E30. En ik ben al verliefd op die modellen sinds kleinsaf, dus niet van plan hem kapot te rijden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik zelf ben van harelbeke, maar dit weekend ben ik bij mijn pa. Die woont in machelen ( bij zulte ) dus ik ben daar zaterdag.
Auto staat rond het antwerpse.
Maarten dacht temse of belsele
Ik ben eens geweest naar die man in Dadizele die stukken verkoopt voor e30's, ik heb een handschoenen kastje gekocht en 2 vloer matten. Er stonden daar zonder overdrijven zeker 10 e30's maar telkens met werk aan.
Nu ga ik proberen het kastje te monteren hopelijk lukt het me...
Hier ze ook eventjes zetten, gezien ze toch binnen het E30 thema passen:
Enkele foto's van de fotoshoot met Tom Daem. Alle credits gaan dus naar hem.
[img width=400 height=600]http://i23.photobucket.com/albums/b396/tomdaem/_MG_0361.jpg[/img]
Comment