Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Man man wat een prachtig E30'ske is dat toch Schoon foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten3 foto's per post is de regel
Waarom kan je dan 15 foto's in 1 post steken? Waarom staat die limiet dan niet gewoon op 3
Comment
-
Gisteren naar de Crashed ice in Valkenburg gereden. Alles verliep prima, maar toen ik wou vertrekken nadien, draaide de auto plots héél moeilijk en viel weer stil. Zo koud was het nu ook weer niet. Na nog een keer starten bleef 'ie wel lopen, maar wat me opviel is dat de auto énorm hard trilde bij stilstaan. Eigenlijk draaide ze ook laag in toeren. Mijn collega vroeg me of ze wel op alle cilinders draaide. In elk geval heeft ze dit nog nooit gehad.
Wanneer ik van de afterparty in Versuz naar huis reed, naar Antwerpen (80km ongeveer) deed de auto nog juist hetzelfde.
Iemand enig idee, want op google vind ik niet zoveel? M'n collega sprak van de bougies misschien eens te vervangen en eens te laten afstellen?
Comment
-
geen idee welke je bedoelt.
Ik begin morgen met stage, en daarna ga ik op school terug mijn standaard uitlaat steken denk ik. Tis soms enorm leuk met zoiets luid te rijden, maar je krijgt echt enorm veel slechte reacties.. En je kan nergens komen of ze hebben je al horen afkomen.
Kans is groot dat ik het beu ben na 2 weken, maar dan zien we wel.
Moesten er mensen interesse hebben in mijn uitlaat ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGisteren naar de Crashed ice in Valkenburg gereden. Alles verliep prima, maar toen ik wou vertrekken nadien, draaide de auto plots héél moeilijk en viel weer stil. Zo koud was het nu ook weer niet. Na nog een keer starten bleef 'ie wel lopen, maar wat me opviel is dat de auto énorm hard trilde bij stilstaan. Eigenlijk draaide ze ook laag in toeren. Mijn collega vroeg me of ze wel op alle cilinders draaide. In elk geval heeft ze dit nog nooit gehad.
Wanneer ik van de afterparty in Versuz naar huis reed, naar Antwerpen (80km ongeveer) deed de auto nog juist hetzelfde.
Iemand enig idee, want op google vind ik niet zoveel? M'n collega sprak van de bougies misschien eens te vervangen en eens te laten afstellen?
@Jan van gent: Echt knappe E30, heb je iets met die kroonkurken gedaan? Want zijn echt in super staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKijk eens na of al uw bougiekabels nog goed zitten zowel aan de bougie's als aan de rotor.
@Jan van gent: Echt knappe E30, heb je iets met die kroonkurken gedaan? Want zijn echt in super staat.
Comment
Comment