Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Man man wat een prachtig E30'ske is dat toch Schoon foto's!
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• 3 foto's per post is de regel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          3 foto's per post is de regel

Waarom kan je dan 15 foto's in 1 post steken? Waarom staat die limiet dan niet gewoon op 3

Comment

• Comment

• Comment

• vette garage! allemaal oldschool bakjes

Comment

• Gisteren naar de Crashed ice in Valkenburg gereden. Alles verliep prima, maar toen ik wou vertrekken nadien, draaide de auto plots héél moeilijk en viel weer stil. Zo koud was het nu ook weer niet. Na nog een keer starten bleef 'ie wel lopen, maar wat me opviel is dat de auto énorm hard trilde bij stilstaan. Eigenlijk draaide ze ook laag in toeren. Mijn collega vroeg me of ze wel op alle cilinders draaide. In elk geval heeft ze dit nog nooit gehad.
                  Wanneer ik van de afterparty in Versuz naar huis reed, naar Antwerpen (80km ongeveer) deed de auto nog juist hetzelfde.
                  Iemand enig idee, want op google vind ik niet zoveel? M'n collega sprak van de bougies misschien eens te vervangen en eens te laten afstellen?

Comment

• 316 is verkocht hoor ik juist. Proficiat aan de nieuwe eigenaar !

Comment

• iemand van hier?

Comment

• Oeh, nice, wie o wie?

Comment

• edit: foutje
                          Last edited by ; 06/02/2011, 19:30.

Comment

• jep, iemand van hier. Ik laat de eer aan hem

Comment

• Ik heb hier ooit een origineel artikel van een 320i zien voorbijkomen maar ik vind het niet meer terug.
                              Iemand die het heeft of het weet staan ?
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• geen idee welke je bedoelt.

Ik begin morgen met stage, en daarna ga ik op school terug mijn standaard uitlaat steken denk ik. Tis soms enorm leuk met zoiets luid te rijden, maar je krijgt echt enorm veel slechte reacties.. En je kan nergens komen of ze hebben je al horen afkomen.
                                Kans is groot dat ik het beu ben na 2 weken, maar dan zien we wel.

Moesten er mensen interesse hebben in mijn uitlaat ..

Comment

• 325i uitlaat geen compromis ?
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• eventueel Al ga ik het wss wel missen in hoge toeren, dan is het echt enorm zalig dat geluid!

Comment

• Ik denk dat die geen verschil gaat maken..

De pook zit er ondertussen ook op. Ik ben er is goed op gaan hangen maar ik heb geen klik gehoord ondanks dat hij dus wel vast zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        Gisteren naar de Crashed ice in Valkenburg gereden. Alles verliep prima, maar toen ik wou vertrekken nadien, draaide de auto plots héél moeilijk en viel weer stil. Zo koud was het nu ook weer niet. Na nog een keer starten bleef 'ie wel lopen, maar wat me opviel is dat de auto énorm hard trilde bij stilstaan. Eigenlijk draaide ze ook laag in toeren. Mijn collega vroeg me of ze wel op alle cilinders draaide. In elk geval heeft ze dit nog nooit gehad.
                                        Wanneer ik van de afterparty in Versuz naar huis reed, naar Antwerpen (80km ongeveer) deed de auto nog juist hetzelfde.
                                        Iemand enig idee, want op google vind ik niet zoveel? M'n collega sprak van de bougies misschien eens te vervangen en eens te laten afstellen?
                                        Kijk eens na of al uw bougiekabels nog goed zitten zowel aan de bougie's als aan de rotor.

@Jan van gent: Echt knappe E30, heb je iets met die kroonkurken gedaan? Want zijn echt in super staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Kijk eens na of al uw bougiekabels nog goed zitten zowel aan de bougie's als aan de rotor.

@Jan van gent: Echt knappe E30, heb je iets met die kroonkurken gedaan? Want zijn echt in super staat.
                                          Zal ik eens doen, komend weekend. Nu is het weer werkweek en de wagen staat een beetje verder in een garage. 't Is echt een hobbykar en mijn job komt in de week op de eerste plaats

Comment

Working...
                                          X