Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenDie velgen heb ik zo 2 jaar terug gekocht. Mijn stalen velgen heb ik aan jou verkocht, deze kroonkurken heb ik voor €50 van Bjorno gekocht. 10€ per velg, daar kunnen niet veel velgen tegen op
Comment
-
Hele knappe E30, Jan van Gent. Mooie kleur ook!
Sinds gisteren ook trotse E30 bezitter.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas idd niet veel geld! Uw stalen velgen heb ik nog steeds trouwens, was ook voor een appel en een ei met de deksels erbij. Heb zelf ook kroonkurken, maar toch geen enkele in zo'n goeie staat. Vind dat persoonlijk toch nog een knappe velg.
Jep was toen €15 dacht ik voor 5 velgen + wieldoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenWaarom kan je dan 15 foto's in 1 post steken? Waarom staat die limiet dan niet gewoon op 3Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Ik ben al een tijdje op zoek naar een E30 en vandaag ben ik deze tegen gekomen op het internet.
Wat vinden jullie van deze E30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenIk ben al een tijdje op zoek naar een E30 en vandaag ben ik deze tegen gekomen op het internet.
Wat vinden jullie van deze E30?
Geen roest, maar wel 2 gaatjes die moeten gelast worden. Rekening houdend met de bodykit, zal daar vermoedelijk ook nog eea vanonder komen. En echt fris ziet hij er ook niet meer uit...
Maar dat is mijn mening he...
Comment
-
Ben ik de enige die deze wat overdreven vindt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk vind die cabrio's echt niet mooi
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDe zon hoeft niet te schijnen en het hoeft geen 25 graden te zijn, de kap gaat dan nog altijd open
Comment
Comment