Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net eens op mobile zitten kijken voor 320's; een deftige/originele is precies nog moeilijk te vinden...
En de E36's staan ook ongelofelijk laag, amai .
Ja een volledig originele in duitsland vinden is geen gemakkelijke opgave.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Btw, kmstand van die touring?
Kleur?
Prijs?
Kan nog geen verkoopstopic's zien op e30.be
Hoeveel posts moet je daar hebben om die te zien?
.
Staat wel wat hoger nu
Is wel met werk aan é, motor zit er bij, niet er in. Moet weg voor februari of ik werk m zelf wel af. Wat het waarschijnlijk ook zal worden, want momenteel zit er een 2.5 in, en of ik de tijd heb om die nog te demonteren...
Ik vraag dus 1000euro en je krijgt alles om er 320i van te maken, zit nieuwe radiator in, bilstein onderstel met eibach veren, kas in super goede staat (uiteraard krasjes en deukje te vinden) en interieur is ook heel netjes.
Moest ge schrik hebben van die foto dat m te hard zou geleden hebben, die auto kan zo niet rijden en heeft ook nooit zo gereden. Maar als er een auto heel de tijd stil staat in mijn garage, vond ik het beter om die tenminste om een leukere manier hem te stallen... Wagen heeft trouwens altijd binnen gestaan. Valt er aan te zien
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment