Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
    Kan zelf niet controleren nu. Weet wel dat ze ondertussen al eens naar de keuring waren geweest en dat het ook een opmerking op de rode kaart was.
    Het zou me toch verwonderen mochten ze dat niet vinden, eerlijk gezegd.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      Het zou me toch verwonderen mochten ze dat niet vinden, eerlijk gezegd.
      Geloof mij, het verwondert mij nog meer. Auto is bij binnenkomst in België ongetwijfeld gekeurd geweest voor verkoop, en gekeurd geweest voor verkoop bij verkoop aan tweede eigenaar. Ik, de derde eigenaar wil hem nu keuren voor verkoop om in te schrijven en het wordt niet gevonden door de garagist noch de keuring. :/

Comment

Geloof mij, het verwondert mij nog meer. Auto is bij binnenkomst in België ongetwijfeld gekeurd geweest voor verkoop, en gekeurd geweest voor verkoop bij verkoop aan tweede eigenaar. Ik, de derde eigenaar wil hem nu keuren voor verkoop om in te schrijven en het wordt niet gevonden door de garagist noch de keuring. :/
        Ik had ook zoiets voor met de M3, maar bleek dat ze bij de keuring gewoon op de verkeerde plaats gekeken hadden

Kan je dat niet opnieuw aanvragen bij bmw? Kost misschien 10 euro of zo.
        AutoMinded.be

Comment

• Ja, moest het een originele Belgische BMW zijn zegt mijn garagist van wel. 't Gaat dus om het PVG nummer. Aangezien hij geimporteerd is is dat er achteraf bijgezet zeker of zoiets. Ik ben radeloos.

Comment

• Auch. Komt me bekend voor. :')

Eigenlijk zou je dus een gelijkvormigheidsprocedure moeten opstarten om zo'n plaatje/sticker te krijgen.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Auch. Komt me bekend voor. :')

Eigenlijk zou je dus een gelijkvormigheidsprocedure moeten opstarten om zo'n plaatje/sticker te krijgen.
              Maar da's toch larie? Die auto heeft al een gelijkvormigheidsattest.

Comment

Maar da's toch larie? Die auto heeft al een gelijkvormigheidsattest.
                Oh, in dat geval, zie ik het probleem niet.

Anders eens vragen aan een andere 316i eigenaar wat het PVG nummer is? Of opnieuw aanvragen bij BMW indien mogelijk?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Filmpjes met de Remus eronder

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Mijn probleem is opgelost. Ben terplaatse geweest bij de garagist en binnen de twee minuten had mijn vader dat stickertje gevonden. Maandag gekeurd, hopelijk in de loop van die week ingeschreven.

Comment

• Ferme garagist

Comment

• Zwijg mij ervan.

Comment

• Lampje van de remblokken brandt bij mij. Makkelijk zelf te fixen of een klote-job?
                          Hij zou trouwens ook eens binnenmoeten ergens voor hem eens af te stellen, 't schijnt is B&C in Merksem wel in orde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                            Filmpjes met de Remus eronder

+ YouTube Video
                            Is't veeel luider in real?
                            Lijkt me in z'n geheel geen slechte uitlaat, geen overdreven johnysounds ofzo...

Comment

• + YouTube Video

Dit is mijn E30, met Remus uitlaat. In Lage toeren klinkt die dus zo

en in Hoge zo
                              + YouTube Video

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Lampje van de remblokken brandt bij mij. Makkelijk zelf te fixen of een klote-job?
                              Is makkelijk zelf te doen
                              Last edited by ; 19/02/2011, 11:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Is't veeel luider in real?
                                Lijkt me in z'n geheel geen slechte uitlaat, geen overdreven johnysounds ofzo...
                                Valt heel goed mee! In lage toeren en op ralenti discreet, je trekt er zeker geen aandacht mee (behalve mss door de looks). Eens je wat optrekt wat luider maar zeker ook niet overdreven. Vind het eerder stil zelfs!
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                  Valt heel goed mee! In lage toeren en op ralenti discreet, je trekt er zeker geen aandacht mee (behalve mss door de looks). Eens je wat optrekt wat luider maar zeker ook niet overdreven. Vind het eerder stil zelfs!
                                  Idd, voor mij zou het iets luider mogen zelfs maar mijn vader zegt altijd dat hij mij van ver hoort afkomen en parkeren

Comment

• Klinkt super zo, echt nice!
                                    Heb je niet nog meer filmpjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Klinkt super zo, echt nice!
                                      Heb je niet nog meer filmpjes?
                                      Spijtig genoeg niet
                                      Voorlopig staat deze trouwens op blokken, ik ben hem helemaal aan het ombouwen.
                                      Bilstein B8 + H&R veren, Wilwood Big Brake Kit, en leeghalen.
                                      Voor de BBK laten keuren voor een jaar en vanaf dan Oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                        Spijtig genoeg niet
                                        Voorlopig staat deze trouwens op blokken, ik ben hem helemaal aan het ombouwen.
                                        Bilstein B8 + H&R veren, Wilwood Big Brake Kit, en leeghalen.
                                        Voor de BBK laten keuren voor een jaar en vanaf dan Oldtimer
                                        Graag veel how-to's opmaken, danku!

Comment

• Nu heb ik een topic op bimmerboard.be, "E30 325i aka Ragkrel" is de naam van het topic
                                          Kzal wa extra foto's trekken maar ik trek er nu al veel :p

Comment

Working...
                                          X