Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vader z'n eerste auto, een Golf c Mk1 facelift in Lhasagrün van 1982 met 1500 motor van 70 pk. Er stonden ATS Cup velgen van 14" onder, sportzetels, voor- en achterspoiler van een GTI.
Ik vraag mij altijd af waar die auto's nu zijn. Die GTI reed een paar jaar geleden nog rond hier in de buurt (puur toeval want het was al minstens de derde eigenaar) en die Mk1 zal vast wel al gerecycleerd zijn ofzo.
U vader had idd een zeer goede smaak van auto's . Zo'n 2 Golfjes wil ik ook wel hebbe
Ik ook wel, vooral zo'n Mk2 GTI zou ik wel zien zitten, maar dan de facelift met de ronde bumpers. Wel vrij moeilijk te vinden denk ik een mooi exemplaar voor een deftige prijs...
Hier een fotooke van m'n ma, bij m'n ouders hun eerste wagentje : een Simca 1000 van 1969,ze hebben er 10j mee gereden (wat veel was voor een franse wagen van die tijd)
Stond hier net zo een Simca aan de andere kant van de straat.
De eigenaar heeft wel wat sleutelgerief moeten pakken uit de koffer om de motor terug draaiende te krijgen
Stond hier net zo een Simca aan de andere kant van de straat.
De eigenaar heeft wel wat sleutelgerief moeten pakken uit de koffer om de motor terug draaiende te krijgen
Niet missen he, de motor zit vanachter
Als hij vooraan wat aan 't prullen was, scheelde er dus niets met de motor
Comment