Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude Foto's: post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Ohja, foto's dateren van 2005.
    Foto's uit 2005 zijn geen oude foto's, he!
    Natuurlijk, bij jou is dat al een half leven geleden.

OMG, ik krijg visioenen van hoe het zou zijn als mijn kinderen ooit op 't internet zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
      I demand a correction,
      kweet niet wat het is, een flandria of puch of ... maar geen mobylette
      Flandria waarschijnlijk. Ik heb ier nog zo één staan

Comment

• leuke topic... zal eens wat albums moeten opsnorren en inscannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
          Flandria waarschijnlijk. Ik heb ier nog zo één staan
          goede staat, for sale?

Comment

• Awel ik twijfelde ook door die ronde lamp

BLJ, da kan ik hier moeilijk gaan expliceren
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Die Beta is de FB-04-BV
              Punt voor Opelfreak!
              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                goede staat, for sale?
                Vorig jaar (of is t al 2jaar) rijdend weggezet, maar de 2-takt zal ondertussen wel verstorven zijn. Choke is ook niet aanwezig, waardoor het werken is om hem te doen starten, eens dat ie draait gaat ie wel.

We hebben er indertijd met een paar maten een hele hoop gekocht.
                We gingen een "motobende" oprichten
                Beetje in het water gevallen, ze staan hier nu al stof te vergaren.
                Het mijne was één van de enkele die goed reed uiteindelijk...

Als je geïnteresseerd ben mag hij weg.
                Ik heb voor de moment andere prioriteiten...

Flauwe foto ervan:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ha, ik heb er nog eentje die al ingescand was...Froggy's eerste eigen autootje

PS deze heb ik nog altijd hier staan om te restaureren
                  Last edited by ; 12/02/2011, 19:49.

Comment

• ik vond ze zo lelijk toen, maar nu, zo veel jaar later heb ik dat gevoel niet meer

En de verplichte lamellen op de achterruit van destijds

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                      ha, ik heb er nog eentje die al ingescand was...Froggy's eerste eigen autootje

PS deze heb ik nog altijd hier staan om te restaureren
                      heeft wel iets heb je foto's van hoe hij er nu bij staat mss ?
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                        heeft wel iets heb je foto's van hoe hij er nu bij staat mss ?
                        Ben even aan het zoeken in 't archief ... ik zie niet zo dadelijk een foto zitten.

Hij staat hier op de achtergrond en zoals je ziet is hij goed afgeschermd en niet zo snel gefotografeerd

Is anders een mooi project voor iemand die er tijd voor heeft... heb er nog extra deuren van, kofferdeksel, motor, kabels, etc ... In het verleden is hij stilgezet wegens een versleten tandwiel op de nokkenas, maar dat is toen al meteen vervangen. Wagen (1976) is aan kant gebleven wegens aankoop andere wagen (nieuwere civic 80 en nadien 85).

Comment

Ben even aan het zoeken in 't archief ... ik zie niet zo dadelijk een foto zitten.

Hij staat hier op de achtergrond en zoals je ziet is hij goed afgeschermd en niet zo snel gefotografeerd

Is anders een mooi project voor iemand die er tijd voor heeft... heb er nog extra deuren van, kofferdeksel, motor, kabels, etc ... In het verleden is hij stilgezet wegens een versleten tandwiel op de nokkenas, maar dat is toen al meteen vervangen. Wagen (1976) is aan kant gebleven wegens aankoop andere wagen (nieuwere civic 80 en nadien 85).

ha, ik wist dat ik er nog één had ... een verdwaalde foto terug gevonden

Comment

ha, ik wist dat ik er nog één had ... een verdwaalde foto terug gevonden

hij ziet er wel nie goe uit moet ik zeggen ... maar in volle glorie was hij wel show denk ik wat voor motor zit daar in ?

Comment

• 1200.

Comment

• Leuk bakske !! Nog plannen mee?

Comment

• als de motor nog goed is zie ik daar nog wel potentieel in

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      PPPPPPPPPPOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLOOOOOOOOOO IF
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• en Marcel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          en Marcel.
                                          Idd nog niet gezien
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X