Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgen heeft redelijk lang geduurd en het zijn nogal crappy foto's ook, maar allee.
De blauwe is een Manta A en de witte is een Kapitän. De Kapitän is eigenlijk niet zo heel erg mooi, zij heeft gespikkeld chroom en hier en daar een blutsken. De Manta ziet erg mint uit.
Die gast was vroeger Opel dealer. Al zeker 10 à 15 jaar doet hij eigenlijk niets anders meer dan oude Opels opkopen (staat accident of oud voor weinig geld) en volledig afbreken om in z'n magazijn te leggen. Toen ik daar de laatste keer binnen was, stond er nog een kas van een GT ook. Nadeel van die pee is z'n prijzen. 'k heb eens gehoord dat hij voor een hoedenplank van een Kadett me 2 gaten diameter soepketel 80€ vroeg. Een nieuwe kostte maar 25€.
Onze Vectra A 2.0CD is als perte totale ook aldaar gegaan.
Op het autoweek forum heb ik eens gevraagd naar foto's van C-Kadettjes in de showroom Krijg ik daar toch wel een heel collectie te zien zeker, ik viel bijna van menne stoel:
Ik heb hier ook nog wat nostalgische foto's, o.a. van mijn eerste auto's.
In volgorde:
1983-1984: Fiat 127 903cc, bouwjaar 1978 (stond wekelijks in de garage)
1984-1985: Peugeot 304 1.4 Diesel Break, bouwjaar 1977 (iets beter)
1985-1988: Ford Granada L 2.1 D, bouwjaar 1981 (een echt comfortabele en betrouwbare wagen)
1988-1995: Ford Scorpio CL 2.5 D, nieuw gekocht (heel comfortabel alleen spijtig van de slechts 70 pk).
Comment