Jawel, de witte is een 5 deurs, de rode een 3 deurs.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oude Foto's: post ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ben 20 jaar te laat geboren.
Troost u, ik ook
Btw, zalige foto's mannen!
Comment
-
@Pajero:
Op die foto van je 127, staat op de achtergrond een oranje Cavalier
Geweldig gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pajero Bekijk Berichten1983-1984: Fiat 127 903cc, bouwjaar 1978 (stond wekelijks in de garage)
kan je wat meer vertellen over die wagen, want ik sta op het punt om er eentje te kopen
ook een witte, en ook een 900 en ook een '78er, hij is het misschien?
Voor de rest: welkom Pajero! Prachtige wagens heb je al gehad (en dito foto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenZaaalig
Is da nen Rekord break ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzeg nooit zo maar break tegen de Caravan
Was dat oorspronkelijk zelfs niet car-a-van?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ben 20 jaar te laat geboren.Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTroost u, ik ook
Btw, zalige foto's mannen!
20 jaar valt nog mee, er zijn er die 50 jaar te laat geboren zijn.
Maar we kunnen ons troosten, binnen 20 of 50 jaar zullen er ook wel mensen zijn die 20 of 50 jaar te laat geboren zijn.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten@Pajero:
Op die foto van je 127, staat op de achtergrond een oranje Cavalier
Geweldig gewoon!
@Tigra
Mijn 127 zal je niet meer kunnen kopen. Ik heb hem begin 1984 verkocht aan een meisje uit een buurgemeente. Enkele weken later kwam ik aan een ongeval voorbij: Fiat 127 en nog 2 andere wagens total loss. 3 mensen (waaronder dat meisje) licht gewond. Ik heb haar later nog eens bezocht. Ze had leren rijden met de automaat van haar ouders en was nog niet zo vlot met de versnellingen. Bij het uitdraaien was ze daardoor niet snel genoeg weg en werd door een ander voertuig gegrepen.
Mijn Peugeot 304 heb ik aan een Marokaan verkocht. Hij wou er "la grande voyage" mee maken. VDAB (toen nog RVA) gaf werkloze buitenlanders een premie als ze wilden vertrekken. Hij had de premie aangenomen en is vertrokken met zijn vrouw en 3 kinderen en zijn totale huisraad in, op en achter de 304. Ik hoop dat ze het gehaald hebben, want zo betrouwbaar schatte ik het wagentje ook weer niet.
Trouwens op 1 van de foto's zie je achter mijn Granada nog net de snoet van de 127 Sport van een tante van mij. Zijn lage gewicht in combinatie met 70 pk maakte er een vlot machientje van, dat graag en vlot in de toeren klom. Ik heb er heel wat mee rond gesnord. Het was gevaarlijk speelgoed voor een 18-19 jarige. (Verdikke wat is dat lang geleden !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pajero Bekijk BerichtenVDAB (toen nog RVA)
vdab en rva zijn 2 aparte instellingen. er werken wel ongeveer dezelfde mentaal gehandicapten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pajero Bekijk BerichtenTrouwens op 1 van de foto's zie je achter mijn Granada nog net de snoet van de 127 Sport van een tante van mij. Zijn lage gewicht in combinatie met 70 pk maakte er een vlot machientje van, dat graag en vlot in de toeren klom. Ik heb er heel wat mee rond gesnord. Het was gevaarlijk speelgoed voor een 18-19 jarige. (Verdikke wat is dat lang geleden !)
Wees maar zeker dat ik die opgemerkt heb
70 HPzo stond et erop hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pajero Bekijk BerichtenIk heb hier ook nog wat nostalgische foto's, o.a. van mijn eerste auto's.
In volgorde:
1983-1984: Fiat 127 903cc, bouwjaar 1978 (stond wekelijks in de garage)
1984-1985: Peugeot 304 1.4 Diesel Break, bouwjaar 1977 (iets beter)
1985-1988: Ford Granada L 2.1 D, bouwjaar 1981 (een echt comfortabele en betrouwbare wagen)
1988-1995: Ford Scorpio CL 2.5 D, nieuw gekocht (heel comfortabel alleen spijtig van de slechts 70 pk).
in alle geval, zalige bakjes
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZoiets zou ik ooit ook nog dirven kopen, wel niet de break dan, alhoewel ...
in alle geval, zalige bakjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBeetje kleiner maar toch, ik heb daar afgelopen verlof in ferankrijk 10 min op staan gapen tijdens een stadwandeling
Maar idd, ik zou er ook staan op gapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPug 204 break en Pug 304 break zijn even lang hoor
Maar idd, ik zou er ook staan op gapen.
Enfin, 'k zou zoveel zo graag willen.
Als ik euromillions wil koop ik me een collectie oude pugs of zo
En dan een 127 om naar de garage te raggen die vanachter in den hof staat ingeplant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichteneen 127? gij ook al
Die zijn zo heerlijk 80's ( of vroeger?)
Comment
Comment