Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat denk ik ook zoveel als ik foto's uit de jaren 60-70-80 en 90 zie he, ik heb daar echt iets mee, moeilijk te verklaren maar het lijkt alsof dat een leuke tijd was, hoewel ik er toen niet bij was
Ik heb dat dikwijls ook met de 70's en '80's, denk soms dat ik te laat geboren ben . Vind vooral de auto's en de muziek van die tijd top
Ben wat aan het rommelen op de pc tussen foto's, en kom er nog tegen van onze vorige Golf.
Was een Golf 2 1600 Diesel van '89 of '90 van men moeder. Nu rijd ze sinds een half jaar met een Golf 3 .
Ik heb dat dikwijls ook met de 70's en '80's, denk soms dat ik te laat geboren ben . Vind vooral de auto's en de muziek van die tijd top
Zelfde gevoel hier! Ik ben jaloers op de huidige 40-ers en 50-ers
Ook qua muziek waren die tijden idd de max!
Zo ben ik een OMD fan
Als ik met de kadettjes toer, heb ik een ingenieus systeem ontwikkeld voor muziek te hebben een luidspreker waar ik de mp3 op kan aansluiten, en die luidspreker zit vast aan een haardiadeem en dat past perfect rond de middentunnel zonder te verschuiven
Dire Straits heb ik ook en INXS, Queen, A-HA, REM enz... verder een heel pak muziek van de jaren '80 op pc staan, Anne Clark, New Order, Killing Joke enz....
Steengoed!
Ik ben een enorme FAN van Dire Straits Die muziek in mijne Polo of Golf en ik ben een tevreden mens!
Dankzij u ben ik er net fan van geworden . Verder luister ik ook nog graag naar:
- AC/DC
- Bob Marley
- CCR
- De Kreuners
- Iggi Pop
- Jimi Hendrix
- Johnny Cash
- The Stranglers
- The Rolling Stones
- The Doors
- The Guess Who
- Golden Earring
.. en dan vergeet ik er mss nog. En er zijn waarschijnlijk nog zangers en groepen uit die tijd waar ik fan van zou worden. Zolang het maar niet van dat verkracht geluid is waar 90% van mijn leeftijd naar luistert
Comment