Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1983 cadillac coupedeville

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 1983 cadillac coupedeville

    dit is mijne favoriete american classic... zo veel mogelijk foto's, specs en prijzen gevraagd


  • #2
    Die wagen zelf zal de grote kost wel niet zijn, importeer er eentje hé.

    Je betaalt je enkel blauw aan de (al dan niet) restauratie, taxen en uw naft die ge er mee oprijdt...

    Tenzij je zo'n krel op gas legt.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Die wagen zelf zal de grote kost wel niet zijn, importeer er eentje hé.

      Je betaalt je enkel blauw aan de (al dan niet) restauratie, taxen en uw naft die ge er mee oprijdt...

      Tenzij je zo'n krel op gas legt.
      Verzekering valt wel mee. Als ge in een club gaat die aangesloten is bij de BFOV (Belgische Federatie van Oude Voertuigen) kunt ge een goedkope verzekering krijgen. Op voorwaarde dat ge al nen eerste ingeschreven auto op uw naam hebt staan.
      De kosten zijn dan:
      - Verzekering 107€ (auto van 25 tot 40 jaar oud of 67€ ouder dan 40 jaar)
      - Wegenbelasting (Tax) 30,...€

      Alleen de restauratie (eventueel) kan aardig oplopen.
      En de naftrekening ook met de prijzen van tegenwoordig. Maar ja daar rij je toch niet dagelijks mee.
      Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]

      Comment


      • #4
        Als je er een koopt, koop dan liever een dure maar roestvrije als een goedkopen maar met een beetje werk aan. Een beetje werk wordt meestal onderschat.
        Powered by Detroit Diesel.

        Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Als je er een koopt, koop dan liever een dure maar roestvrije als een goedkopen maar met een beetje werk aan. Een beetje werk wordt meestal onderschat.

          Dit is goed advies van PT Cruiser, of je moest zelf de kennis en de tijd hebben om eraan te werken. Ikzelf had me enkele voorwaarden opgelegd bij het komen van een ouwe Amerikaan: V8, automaat, geen roest, "plug & play" (rijklaar). Was oorspronkelijk op zoek gegaan naar een 65 Buick Riviera maar het werd uiteindelijk helemaal wat anders.

          Comment


          • #6
            De raad die ik gaf heb ik zelf ondervonden. Wel aan een brommer en dus heel wat minder duur maar toch. Als een domme spaak al 1.5€ kost loopt het snel op.
            Powered by Detroit Diesel.

            Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

            Comment

            Working...
            X