Wat is dit voor een marginaal geval. Die verschenen plastic body-(pardon:Sjonnie Flodder) kit maakt van een lelijke kar gewoon een spuuglelijke kar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën BX (gti) 16 kleppen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasWat is dit voor een marginaal geval. Die verschenen plastic body-(pardon:Sjonnie Flodder) kit maakt van een lelijke kar gewoon een spuuglelijke kar.
Wij hebben er ook nog 1 gehad, een 1.9 d in break outfit, zalig bakje
Comment
-
Ik heb zo nog een BX gehad. Een 1.6 benzine (94 pk geloof ik). Dat ging toch tamelijk goed vooruit, want zo een BX weegt niet veel. Dus zo een GTI, amai, als ik naar de cijfers kijk doet die haast even goed als mijn huidige Golf GTI
Alleszins, ik vind hem ook lelijk. En toch heeft ie iets. Ik heb er altijd graag mee gereden en veel plezier aan gehad. Een enorm praktische wagen trouwens. En comfortabel, maar totaal geen sportieve wegligging. Maar die GTI zal wel wat steviger afgeveerd zijn. Veel goede herinneringen aan die kar. 't was trouwens mijn eerste wagen.
Ik zou zo'n BX GTI ooit nog durven kopen. Een wagen met karakter, snel en een hoop herinneringen = puur genieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpilliesAllebei zouk zo zeggen
reageren hihihi
Comment
Comment