Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimerbeurs Mechelen 2008: foto's en nabespreking
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtende dag begon bij een pracht van een Rekord E1
Toevallig kwam de eigenaar (jonge kerel nog... ene gelijk ons ) er ook juist aan. Wagen was van '80... maar sinds '83 stond ie stil. Was pas dit jaar opnieuw ingeschreven. 40.000 km. 2 liter automaat.
één woord: zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHad vorig jaar gezegd dat ik dit wel eens wou meemaken, maar heb er dus niet op gelet dat dit afgelopen weekend was .
Kunnen we eens meeten. Mechelen Nekkerhal is écht wel een toplocatie!
en er komen nog foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWe zullen u er volgend jaar proberen attent op te maken
Kunnen we eens meeten. Mechelen Nekkerhal is écht wel een toplocatie!
en er komen nog foto's
Comment
-
Nog eens die pareltjes van 100A's... kom ze nog maar eens tegen! En hier stonden er opeens twee (drie zelfs: die gele die aan de andere kant van de stand stond)
Als ik mocht kiezen - het zou een moeilijke bevalling zijn - dan toch maar de witte
Comment
-
-
Nog eens een Trabantje, ditmaal een specialleke
Deze bevat de 1.1Ltr carburator motor uit de VW Polo, enkel in de laatste jaren geleverd, ik geloof '90 en '91.
Gedaan met de tweetakt, lekker zorgeloos cruisen En hij heeft een katalysator.
Comment
-
De Bluebird langs voren.
Waar zijn ze allemaal gebleven Vroeger spotte je ze vaak, nu haast nooit meer
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNog eens een Trabantje, ditmaal een specialleke
Deze bevat de 1.1Ltr carburator motor uit de VW Polo, enkel in de laatste jaren geleverd, ik geloof '90 en '91.
Gedaan met de tweetakt, lekker zorgeloos cruisen En hij heeft een katalysator.
Die niet-aansluitende deuren
Comment
-
-
LL heeft tenminste chromeline exterior
En 't is geen 1.1 van VW he, maar een 1045
Comment
Comment