Volvo's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimerbeurs Mechelen 2008: foto's en nabespreking
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLL heeft tenminste chromeline exterior
Ik hoop niet dat je denkt dat ik nu trots ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie niet-aansluitende deuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk hoop niet dat je denkt dat ik nu trots ben
Comment
-
Een mooie Volvo 66, echter géén echte freak Hij zette zomaar zen blikje cola op het dak!
SCHANDE!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen mooie Volvo 66, echter géén echte freak Hij zette zomaar zen blikje cola op het dak!
SCHANDE!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat zijn de plannen hiermee eigenlijk?
Ooit misschien eens inschrijven. Maar ben gewoon al blij dat ik 'm heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEuh...een linkerdeur fixen (heb em kapot gereden op de oprit Deur stond nog open en haag hield die tegen )
Ooit misschien eens inschrijven. Maar ben gewoon al blij dat ik 'm heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Achja, moet binnenkort toch naar Leipzig, onderdelen genoeg daar.
Comment
-
-
Comment
-
De rit naar huis was ook héél leuk, opt gemakje tegen 60-70.
gewoon zalig.
En als je dan andere oldtimers tegenkomt: handje op
Zelfs die ene man met zijn E-type stak zijn hand op! Chapeau!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDe rit naar huis was ook héél leuk, opt gemakje tegen 60-70.
gewoon zalig.
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakEn als je dan andere oldtimers tegenkomt: handje op
Zelfs die ene man met zijn E-type stak zijn hand op! Chapeau!
Comment
-
Toyota!
Die Celica Type-3 (met model ) was écht een prachtexemplaar. Rode lak - helemaal niet verweerd... maar wel al 300.000 km op de klok!
Die wagen was gewoon nieuw
Verder een mooie generatiefoto... al hadden ze die Supra dan beter ergens anders gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenvond het zekers de moeite....lang geleden dat we dit zagen op een beurs
Op zondag een paar Alpine's gespot op de parking, maar ik denk niet dat die van u er tussen stond
Comment
Comment