Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimerbeurs Mechelen 2008: foto's en nabespreking

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hey opelfreak
    dat was dus jou kadett die naast mijn manta stond.
    jou kadett ziet er zeer mooi uit .

Comment

• ik ben zaterdag geweest....maar niet met de alpine

Comment

• Prachtige foto's . En dan weten dat ik er amper op 5 minuten vandaan woon
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Een echte zonde dat ik niet geweest ben
          Idem, al dat zalig gerief daar samen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
            2.3Diesel

En Yorvic op de achtergrond

Da was genen diesel zenne. Er lag een motorkap op van nen diesel. Het is nen 1.8 OHC.

BTW: bedankt voor een bezoekske te brengen op onzen opelstand. Ik heb op de parking niet gaan kijken. Wist niet dat een groene Volvo 145 stond en die gele 144 Deluxe met dat Taxi-logo op't dak. Daar zoek ik al lang achter! En hebt ge mijne gele Volvo 145 ni gezien tussen die 164'ers?
            Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yorvic Bekijk Berichten
              En hebt ge mijne gele Volvo 145 ni gezien tussen die 164'ers?
              OK ik zeg niks meer heb hem gezien in mijn topic met Opelfreak ernaast!
              Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yorvic Bekijk Berichten
                Da was genen diesel zenne. Er lag een motorkap op van nen diesel. Het is nen 1.8 OHC.

Ik heb nog tegen Tigra gezegd:

'Raar, hij heeft een bult maar géén typeaanduiding van 2.3D Dus toch een benzine
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manta power Bekijk Berichten
                  hey opelfreak
                  dat was dus jou kadett die naast mijn manta stond.
                  jou kadett ziet er zeer mooi uit .

Dat is idd mijne Jouw manta is ook knap hé, zo'n CC zie je niet meer veel.
                  En dan ng lid van de 'manta B club hageland' Ik woon op 2 km van één van de voorzitters, Frank smets
                  www.opelklassiek.be

Comment

• De weersvoorspellingen waren geweldig en even hebben we getwijfeld wat we zondag gingen doen: een ritje naar Zolder of naar Mechelen ... maar 't was snel beslist: een gezellige namiddag met enkele CCC-ers in Mechelen en Wiekevorst gaf de doorslag
                    Een paar bekende wagens op de parking ...

Comment

• Zelfs binnen werden de zonnekleppen goed gezet ... heerlijk zo'n weertje

We werden opgewacht door een CCC-delegatie

Na even bijgepraat te hebben, hebben we de aanwezige wagens bekeken. Wat wel opviel .... het bezoekersaantal was dit jaar volgens ons zeeeeeeeer laag. Het mooie weer, grote andere evenementen in de buurt, hoge inkomprijs (voor de drie kikkers toch bijna 30 eurootjes + 4 euro parking) .... ik denk dat de standhouders niet met een tevreden gevoel naar huis zijn vertrokken. Ik zag dat om 15u45 al standhouders een deel van hun stand aan het opruimen waren ... Wat de animatie betreft, we waren pas om 14u daar en het enige van animatie was Miss België die op de peugeotstand wat ronddoolde en een ritje door de hal reed... commentaar rond mij... amai, maar goed dat ze dat lint aanhad anders hadden we nog niet geweten dat zij het was (totaal niet herkenbaar, bril op, haren strak naar achteren in een paardestaart, ...)

Gelukkig waren er de wagens nog.

Comment

• Comment

• De rest van de foto's zitten weer in albummetjes .... jaja, 't zijn er 2, want ik had vandaag weer hulp

Album 1 (klik op foto)

Album 2 door de jongste kikker (klik op de foto)

Comment

• Ben op zaterdag ook even binnengewipt.
                            Vond het eigenlijk veel te duur voor wat het maar is...

De vorige jaren was het beter, al is de degradatie door de jaren heen wel duidelijk te merken, minder en minder inhoud en hogere prijzen.

Waren op nog geen uurtje uitgekeken, was echt niet veel speciaals te zien, de modelstad was leuk, tijdje bij de GT club gezeten en nog eens ogen getrokken op die paarse cabrio en dat was het zowat.

Comment

• Allé, ik vond het juist een geslaagde beurs. Ik doe nu toch ook al ettelijke jaren bijna alle oldtimerbeurzen hier in de regio - en waar je sommige beurzen écht ziet dalen in kwaliteit (Tongeren is zo hét voorbeeld), was dit écht weer top. Er stonden veel wagens van "gewone" merken: ik vind dat juist tof. Al dat duur en onbruikbaar spul zegt mij dan weer weinig. Misschien daarmee

Toch ook veel standjes met miniaturen (eindelijk een kleine witte 126 op de kop kunnen tikken ), onderdelen en documentatie.
                              En op die Peugeot-stand kon je als je wilde je gewoon "gratis" komen bezatten

En dat van de prijs: wat wordt er tegenwoordig niet duurder hé?

Ik vond het heel geslaagd

En die mannen heb ik ook zien rondwandelen

Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                De rest van de foto's zitten weer in albummetjes .... jaja, 't zijn er 2, want ik had vandaag weer hulp

Album 1 (klik op foto)
                                Haha... we staan er ook tussen

Comment

• 't zal inderdaad dat zijn, vorige jaren waren er meestal nog echte exotische dreamcars, dit jaar was het inderdaad alleen maar "normale" wagens
                                  En die fascineren mij en mijn broer nu eenmaal minder

De prijzen stijgen dus naar't schijnt ook voor degenen die een stand hebben, zal ook wel verklaren waarom er minder aanwezig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

We zijn gespot
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Je kan alleen de kleinere versies van de foto's linken

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit jullie zijn

Comment

• zo is dat

Comment

Nog wat van de Toyota-stand...

Trueno & Celica

Ruikt écht naar de jaren-70... Trueno

... en nog Celica

Die grijze lijkt verdacht veel op mijn allereerste wagen... Zelfde kleur van lak en dak.
                                          Man man, nostalgie ten top. Destijds kostte deze welgeteld 174.500 Bfr. Zalig uitgerust in die tijd.

R-M

Comment

Working...
                                          X