Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimerbeurs Mechelen 2008: foto's en nabespreking

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben er ook langsgeweest. Is idd altijd de moeite (zeker de parking).

Het wordt ook wel duidelijk dat er steeds meer liefde is voor de jaren 70 en dat doet me deugd. Het zijn tenslotte ook oldies hé. We mogen onze geschiedenis op wielen niet verloren laten gaan
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• en de opmars van de jaren 80

Comment

• Jammer dat er bijna geen volk was, ik had enkel op zaterdag een stand met miniatuurauto's daar, op zondag een mooie riit gaan rijden in Bocholt met de Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          nog wat lekkers vanop de pug-stand...

Daar reden mijn ouders vroeger, heel lang geleden, toen ik ongeveer 10 jaar was meer rond
          In exact dezelfde kleur... en hetzelfde interieur...

de goede ouden tijd ;d
          BMW 420dA : >>>

Comment

• jimmy

ik ga reeds vele jaren naar beurzen van old timers ,in mechelen hadden. wij van onze club zelf eenstand staan. WAT MIJ OPVIEL WAS DAT ER MEER MOOIE OLD TIMERS OP DE PARKING STAAN DAN IN DE HAL;wat mij ook nog opviel is dat de prijzen steeds hoger worden en er niks of heel weinig verkocht wordt als je zo een vijtal beurzen op een jaar bezoekt dan zijn hetsteeds dezelfde wagens die te koop staan dus als je wil verkopen een realistishe prijs vragen dan verkoop je ook gr j

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
              ik ga reeds vele jaren naar beurzen van old timers ,in mechelen hadden. wij van onze club zelf eenstand staan. WAT MIJ OPVIEL WAS DAT ER MEER MOOIE OLD TIMERS OP DE PARKING STAAN DAN IN DE HAL;wat mij ook nog opviel is dat de prijzen steeds hoger worden en er niks of heel weinig verkocht wordt als je zo een vijtal beurzen op een jaar bezoekt dan zijn hetsteeds dezelfde wagens die te koop staan dus als je wil verkopen een realistishe prijs vragen dan verkoop je ook gr j
              Dat van die parking is vooral waar voor beurs Leuven Voordeel is wel dat je er gratis op kan met je oldtimer Eigenlijk kan je daar beter een paar uur rondhangen en dan terug naar huis rijden

Maar ik blijf erbij: Mechelen was zowel binnen als buiten een goei beurs (voor mij toch)

Comment

Working...
              X