Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo eentje hebben wij hier in een ver verleden nog gehad, ie deed dienst als camionette om brood rond te voeren. Naast deze hadden we ook nog een R4 Fourgonnette
Die Rancho: toen ik 8j was wou ik per se zo eentje hebben, later. Niet beseffende dat het tegen dan een hoopje roest en afgebleekt plastiek zou zijn in het beste geval
De 1100: ik heb talloze tuningvarianten gezien (en zelfs mee gereden bij gelegenheid) van dit model. Trouwens, de Rancho kan beshouwd worden als de cross-country-variant of de all-road-variant van de 1100. Als dat niet vooruitstrevend was! SUV avant la lettre en cross avant la lettre tesamen!
(kijk maar naar de voorvleugels, voorruit en motorkap: identiek. zelfs de deuren zijn 't zelfde en ook onderhuids is ie 't zelfde )
datsun stanza,
mijn moeder heeft 18 jaar met zo'n bak rondgetuft.
damage:
- gat in het dak
- gat in de wielkuip, als je op de achterbank zat kon je daardoor het wiel zien draaien
- gat in de naftbak
en dan maar "verkocht " omdat hij uit elkaar moest om de naftbak te herstellen
En de garagist wou hem eigenlijk niet eens gratis
zie je niet veel meer, heb er in die 5 jaar dat hij weg nog maar 3 gezien
Comment