Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als alles goed meezit ontvang ik morgen 9 Talbot's/Simca's op schaal 1/43 . Zo'n Rancho moet ik ooit ook nog eens hebben ! Ik ben der verliefd op geworden dankzij Bassie & Adriaan!
Ik heb hier thuis alle video's van hun. Wordt tijd dat ik ze op DVD koop want de kleuren en het geluid is niet meer wat het geweest was, door het zoveel afspelen
Inderdaad ! Ik heb hem daar 2x zien liggen, laatste keer in '02
Even denken ... bij mij was het de laatste keer in 2001 denk ik. Stond in een moeras waar dat ge met een hangbrug en paadjes naartoe kon. (als ik het nog goed voorheb)
De Rover SD1 was inderdaad een story appart. Hoewel hij inderdaad subliem reed op alle gebied was de auto een totale ramp opgebied van kwalitieit (op uitzondering van de motoren want deze waren oerbetrouwbaar,zeker de 2.0 vier-in-lijn en de V.
Deze wagen heeft eigenlijk Rover in de grond geduwt. De naam was beschadigt. Zijn opvolger de Rover 800 was wel zijn tegenpool,een vrij onopvallende wagen maar superbetrouwbaar gezien hij zijn basis deelde met de Honda Legend. Maar het was te laat. Hoe degelijk oude (pre 1975) en nieuwe (post 1987) Rover ook waren en daar ben ik van overtuigd,de verschrikkelijke BL kwalitiet uit het slechtste decenium van de Britse autoindustrie heeft Rover genekt......
De Rover SD1 was inderdaad een story appart. Hoewel hij inderdaad subliem reed op alle gebied was de auto een totale ramp opgebied van kwalitieit (op uitzondering van de motoren want deze waren oerbetrouwbaar,zeker de 2.0 vier-in-lijn en de V.
Deze wagen heeft eigenlijk Rover in de grond geduwt. De naam was beschadigt. Zijn opvolger de Rover 800 was wel zijn tegenpool,een vrij onopvallende wagen maar superbetrouwbaar gezien hij zijn basis deelde met de Honda Legend. Maar het was te laat. Hoe degelijk oude (pre 1975) en nieuwe (post 1987) Rover ook waren en daar ben ik van overtuigd,de verschrikkelijke BL kwalitiet uit het slechtste decenium van de Britse autoindustrie heeft Rover genekt......
Mijn pianoleraar heeft/had zo een zilvergrijze SD1 als één van zijn wagens uit z'n oldtimercollectie. (10/15 jaar geleden)
Ik zou die mens nog eens moeten gaan opzoeken
Die foto van die P6 doet mij toch verlangen dat het weer goed komt met de mijne.
Moet nog altijd eens de motor openmaken en onder de loep nemen. Als het daar goed mee kan komen zonder gigantisch veel kosten, gaat m'n P6-project wel tot een goed einde komen.
Mijn P6 is trouwens door dezelfde belabberde paintshop gegaan als de SD1.
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Comment