Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het vergane glorieën topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenCizetta, Lambo-Ferrari kloon
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMatra en simca:
Rancho:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenwas dat niet het oorspronkelijke ontwerp van de diablo, dat te extreem was bevonden door Lamborghini, en dan maar geproduceerd door Cizeta?
eerder zoiets dacht ik.
En deze heeft een V-16.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenwas dat niet het oorspronkelijke ontwerp van de diablo, dat te extreem was bevonden door Lamborghini, en dan maar geproduceerd door Cizeta?
Inderdaad met een V16.
Wordt tropuwens nog steeds leverbaar.
Comment
-
Hoewel ik niets voel voor auto's van voor 1960, vind ik die Delahayes wel schitterend wat een futuristisch lijnenspel voor die tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMatra en simca:
Rancho:
1100
De 1100: ik heb talloze tuningvarianten gezien (en zelfs mee gereden bij gelegenheid) van dit model. Trouwens, de Rancho kan beshouwd worden als de cross-country-variant of de all-road-variant van de 1100. Als dat niet vooruitstrevend was! SUV avant la lettre en cross avant la lettre tesamen!
(kijk maar naar de voorvleugels, voorruit en motorkap: identiek. zelfs de deuren zijn 't zelfde en ook onderhuids is ie 't zelfde )__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHoewel ik niets voel voor auto's van voor 1960, vind ik die Delahayes wel schitterend wat een futuristisch lijnenspel voor die tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen Mega, wel weinig glorie aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
erg ondergewaardeerd, en helaas moeilijk te vinden met 't stuur links. voor een paar duizendjes heb je een gaaf exemplaar met rechts stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtentot voor een jaar of 3,5. 'k heb 'm geruild tegen een '70s Pantera met schade, die 'k nadien verkocht heb zonder te herstellen.
Comment
-
datsun stanza,
mijn moeder heeft 18 jaar met zo'n bak rondgetuft.
damage:
- gat in het dak
- gat in de wielkuip, als je op de achterbank zat kon je daardoor het wiel zien draaien
- gat in de naftbak
en dan maar "verkocht " omdat hij uit elkaar moest om de naftbak te herstellen
En de garagist wou hem eigenlijk niet eens gratis
zie je niet veel meer, heb er in die 5 jaar dat hij weg nog maar 3 gezien
Comment
-
Comment