Mededeling

Collapse
No announcement yet.

custom meeting gullegem 20-21-22juni 08

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• custom meeting gullegem 20-21-22juni 08

ben eens naar een treffen in de streek geweest, lekker weertje, niet zo overdreven veel animatie en autos. heb amper 100fotos getrokken hetgeen heel zwak is voor een treffen (trek normaal rond de 400-500fotos per meeting)

aan de Finlandia in Gullegem dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      aan de Finlandia in Gullegem dus
      geen idee waar je het over hebt , ken hier dus niks in de streek, dus vermoed dat die finlandia één of ander gebouw is ginder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
        geen idee waar je het over hebt , ken hier dus niks in de streek, dus vermoed dat die finlandia één of ander gebouw is ginder?
        de finlandia is die ijspiste waar deze meeting doorging ... niet ver van mijn huis

Comment

DAMN!!!! Waarom wist ik dat nu niet... Een paar jaar geleden was er in Wevelgem ook een dergelijke meeting, was superleuk wegens zijn bescheiden grootte en toch de moeite om te gaan. Zit ik heel de tijd te zoeken naar een meeting in Wevelgem, doen ze het nu in Gullegem

Zag er wel ferm de moeite uit!

Heel erg bedankt voor de foto's, fcapri!

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

normaal was het voriger jaren ook op die plaats. die capri waar ik mee was (die gele, ik heb die blauwe) die was vorige jaren ook geweest en toen stonden er autos binnen in dat gebouw (die ijspiste dus). en de burnouts zijn ook altijd op dezelfde plaats. de sporen van vorige jaar staan nog in de asfalt (die putjes)

Comment

Working...
            X