Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 725 1978

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw 725 1978

Ik ben op zoek naar een foto van een BMW 725 uit 1978. Ik heb me al suf gezocht op het net maar ik vind daar niets van. Wie kan me helpen.

Google afbeeldingen.

Comment

Veel geluk, ik vind er zo nochtans geen!

Comment

Ikke wel.

Comment

*Neemt cursus "Zoeken met Google voor beginners." ter hand.*

Comment

Niemand kan je helpen denk ik, aangezien de BMW 725i er pas kwam in 1979. De auto was niet voor de particulier te koop, 'ie werd enkel intern te koop gesteld voor ambtenaren in Grossraum München (zelfs niet daarbuiten) omdat die niet met auto's mochten rijden met meer dan 2,5-liter cilinderinhoud. 'Ie kwam ook enkel met manuele versnellingsbak, een monogram (of type-aanduiding) was niet beschikbaar, en voor de rest was 'ie identiek aan de 728i (het gewone basismodel voor iedereen). 't Beste van al was dat 'ie ook niet minder kostte dan een 728i.

De 725i werd ook geëxporteerd (maar ik heb geen idee naar welke landen, alleszins niet in West-Europa).

Volgens wiki zouden er maar 921 van gemaakt zijn. Good luck dus met uw zoektocht.
            Last edited by ; 30/06/2008, 21:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Google afbeeldingen.
              was het zo simpel dan had ik hier echt geen oproep gedaan maar toch bedankt voor het idee. Je weet natuurlijk nooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pette Bekijk Berichten
                Ik ben op zoek naar een foto van een BMW 725 uit 1978. Ik heb me al suf gezocht op het net maar ik vind daar niets van. Wie kan me helpen.

Kheb er al een paar gevonden van 1977,daarmee misschien geen 725 maar wel een 7.

Zie www.netcarshow.com

Greetzz.
                Last edited by zeramed; 30/06/2008, 22:47.

Comment

de 725i is wel in belgie verkocht, of stond alleszins in de prijslijst

maar je gaat die niet vinden

Comment

ben er ooit nog naar 1 gaan kijken, maar die had een 2.8 motor ondertussen

Comment

en die bestond idd niet in 78, volgens mij alleen in de facelift modellen, vanaf 83 ?

Comment

Working...
                      X