Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Restaureren/opknappen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    ja lol

eentje zonder gelijkvormigheidsattest deed ik zelfs op iets meer dan 2 weken.
    Wat zit jij dan te zeiken dat dat 2 maanden duurt?

"Bij Tim duurt het toch ook zo lang" en die heeft nochtans wél gelijkvormigheidsattest en al de rimram

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      BMW levert die niet af. BMW distantieert zich van de oude mini

Hij doet dat via het keuringsstation in Geel.
      beejemwee levert die wel af Charel. via 't homologatiecentrum in Geel duurt het 2 tot 3 maanden, tenzij die kerel zélf voor een pvg-nummer heeft gezorgd als invoerder/constructeur.

Comment

• PVG nummer!

Comment

"Bij Tim duurt het toch ook zo lang"
          dat is omdat Tim een stomme hollander is die denkt dat alles gratis is.

Comment

• ik geef het op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              beejemwee levert die wel af Charel. via 't homologatiecentrum in Geel duurt het 2 tot 3 maanden, tenzij die kerel zélf voor een pvg-nummer heeft gezorgd als invoerder/constructeur.
              Neen.

Via Geel duurt het 2 a 3 weken.

Comment

Neen.

Via Geel duurt het 2 a 3 weken.
                leveren ze in Geel zelf gelijkvormigheidsattesten af dan?

Comment

leveren ze in Geel zelf gelijkvormigheidsattesten af dan?
                  Neen, dat doen ze in Brussel (of waar dat dat centrum ook staat)

Maar hey, je moet me niet geloven hoor, als het ooit zover komt dat mijn mini klaar is zal ik wel laten zien dat het zo snel kan via Geel

Comment

• ja, en in brussel doen ze het dus op 2-3 weken?

succes!

Comment

Neen, dat doen ze in Brussel (of waar dat dat centrum ook staat)

Maar hey, je moet me niet geloven hoor, als het ooit zover komt dat mijn mini klaar is zal ik wel laten zien dat het zo snel kan via Geel
                      Charel, de kever van Cayenne is ook in Geel gehomologeerd. 't heeft ook vlot 3 maanden geduurd, hoe verklaar je dat dan?

Comment

Charel, de kever van Cayenne is ook in Geel gehomologeerd. 't heeft ook vlot 3 maanden geduurd, hoe verklaar je dat dan?
                        Omdat je een hoop heen en weer gestuur met de post kan vermijden.

Het is altijd iets met dat je na de keuring in Geel een papier meekrijgt waar ergens een code opstaat.
                        Als je op diezelfde keuring al een bepaald formulier meegeeft zodat zij dat al direct in brussel afgeven bespaar je bijna een week omdat ze anders vanuit brussel een brief sturen met de vraag om dat formulier op te sturen. Dan krijg je later een brief met de vraag voor betaling ofzo, maar dat kan je ook al voordien doen omdat die betaling altijd hetzelfde nummer is en die je de betaalcode al hebt vanaf dat je in Geel buitenstapt, en zo kan je telkens veel tijd winnen

Comment

Omdat je een hoop heen en weer gestuur met de post kan vermijden.

Het is altijd iets met dat je na de keuring in Geel een papier meekrijgt waar ergens een code opstaat.
                          Als je op diezelfde keuring al een bepaald formulier meegeeft zodat zij dat al direct in brussel afgeven bespaar je bijna een week omdat ze anders vanuit brussel een brief sturen met de vraag om dat formulier op te sturen. Dan krijg je later een brief met de vraag voor betaling ofzo, maar dat kan je ook al voordien doen omdat die betaling altijd hetzelfde nummer is en die je de betaalcode al hebt vanaf dat je in Geel buitenstapt, en zo kan je telkens veel tijd winnen
                          Charel, je zevert. de kerel die voor de homologatie van Cayenne's kever heeft gezorgd, doet er een paar per week, meestal usa-exemplaren. als hij 't niet sneller geregeld krijgt, kan een ander 't ook niet sneller regelen, geloof me maar.

Comment

Charel, je zevert. de kerel die voor de homologatie van Cayenne's kever heeft gezorgd, doet er een paar per week, meestal usa-exemplaren. als hij 't niet sneller geregeld krijgt, kan een ander 't ook niet sneller regelen, geloof me maar.
                            Ik geloof jou niet.

Ik heb zelf gezien hoe die mini na 3 weken op belgische platen stond, en dat gaat zo ook gebeuren bij de mijne.

Comment

Ik geloof jou niet.
                              vraag 't anders even aan Cayenne.

3 weken voor gelijkvormigheidsprocedure is niet haalbaar Charel, tenzij je zelf naar brussel rijdt om de papieren in orde te maken via vriendjespolitiek. anders belandt het gewoon tussen de rest.

Comment

vraag 't anders even aan Cayenne.

3 weken voor gelijkvormigheidsprocedure is niet haalbaar Charel, tenzij je zelf naar brussel rijdt om de papieren in orde te maken via vriendjespolitiek. anders belandt het gewoon tussen de rest.
                                Jaja, we'll see

Comment

Jaja, we'll see
                                  neenee, vraag 't effe aan Cayenne, je hebt anders zo'n grote bek.

Comment

• Ik heb een franse R4, met frans inschrijvingsbewijs en een frans verkoopsdocument, en weet er ondertussen het volgende over, na contact met de autokeuring...

Ik ben met het frans inschrijvingsdoc en verkoopsfactuur naar de douane geweest, deze hebben me een roze formulier met een vignet (750 of zoiets, doet er niet toe) gegeven = dedouaneren (dit moet eigenlijk binnen een bepaalde termijn na invoeren gebeuren, nadien kan je hem gerust wat laten staan, dan doet het er niet meer toe).
                                    Aangezien ik geen gelijkvormigheidsattest heb (bestond niet in frankrijk), moet ik nu met de wagen, het roze formulier, naar de keuring (Ieper), waarna ik een gelijkvormigheidsattest moet ontvangen uit Brussel... De wagen wordt ondertussen ook volledig technisch gekeurd.. (ik dacht aanvankelijk dat dit enkel een administratieve keuring was, dat de wagen technisch nog tiptop moest zijn, maar allez...)
                                    nadien moet de wagen nogmaals naar de tweedehandskeuring (dit alles met een garagenummerplaat of misschien de originele van het land-maar dan niet in orde met verzekering onderweg (?)), en dan kan de auto ingeschreven worden.
                                    over echt lange wachttijden heeft de persoon bij de keuring niet gerept, ik dacht zoiets van enkele weken tot een maand.

Als hier mensen zijn die dit al hebben gedaan en meer weten over de wachttijden, laat maar horen...

greetz

Comment

neenee, vraag 't effe aan Cayenne, je hebt anders zo'n grote bek.
                                      Waarom zou ik het aan Cayenne vragen?
                                      Die gaat toch net hetzelfde zeggen als jou.

En ik blijf erbij dat dat sneller kan.

Comment

En ik blijf erbij dat dat sneller kan.
                                        jouw mini had ook al kunnen klaar zijn.

Comment

Waarom zou ik het aan Cayenne vragen?
                                          omdat zijn kever in Geel is gehomologeerd. daarom.

Comment

Working...
                                          X