Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Papieren Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Papieren Fiat 500

Hoi,

Ik heb een Fiat 500 gekocht maar hier zitten geen papieren bij. Ik ben langs de Politie geweest voor een attest van verlies van papieren. De Politie verteld mij dat ze dit alleen kunnen geven als ze de nummerplaat hebben waarmee de auto het laatst ingeschreven is. Omdat ik de auto gekocht heb van iemand die hem ook gekocht had om te restaureren weten wij niet welke nummer plaat het was. Weet iemand hier hoe ik deze nummerplaat kan achterhalen?

Mvg,Joris

via de douane.

Comment

oh...ik dacht dat U een Fiat had gemaakt van papier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk Berichten
        oh...ik dacht dat U een Fiat had gemaakt van papier!
        Dacht net hetzelfde.

Comment

Lol, niet dus. Kan je wat meer duidelijkheid geven over het Douane geval?

Comment

ik zou even naar de keuring bellen, chassisnr laten natrekken en die kunnen je wel een nr plaat geven hoor

Comment

Ik ben vandaag naar de keuring geweest en die konden mij spijtig genoeg geen nummerplaat geven. Het chassis nr was niet gekend. Als de auto is ingeschreven voor 1988 hebben zij er geen gegevens meer van volgens de stationschef. Aangezien mijn Fiat van 1967 is zou dit best wel mogenlijk kunnen zijn.

Ook moet ik geen moeite doen voor een gelijkvormigheidsattest volgens de stationschef want voor auto's geproduceerd voor Juli 1969 bestaat er geen gelijkvormigheidsattest. De beste kans was om naar een douanekantoor van de DIV te gaan en zo een formulier te verkrijgen waarmee ik naar de keuring kan gaan.

Hier een foto van de roestbak :

Comment

Amaai ,mijne frak ,
                daar gaat je nog serieus werk aan hebben

Natuurlijk als het af is ,is het wel mooi ,hoor ,heb er al een paar hele mooie zien rondrijden

Comment

Working...
                X