Even eens een topic openen over welke NORMALE auto's jullie denken waardevolle classics te worden. Natuurlijk weten we allemaal dat een Carrera GT of Aston Vanquish deze status wel zal krijgen,maar welke betaalare wagen zal volgens jullie over 30 jaar nog steeds hartjes sneller laten slaan:
Ik denk persoonlijk aan deze:
Alfa 156: opnieuw de klassieke stijl zeker de 3.2
Audi: alle R en RS modellen maar ook de A2 zou wel eens iets speciaals kunnen worden
Mercedes vermoed ik dat veel klassikers gemaakt heeft de voorbije jaren: de CLS zal zeker over 30 jaar een stijl icoon blijven. Net zoals de AMG versies van andere modellen.
Rover 75/MG ZT verwacht ik altijd te zullen herinnerd worden als de laatste Rover en zal ook over vele jaren nog een zeker icoon zijn.
Renault Safrane's hogere modellen zullen nog steeds aanghangers blijven vinden
VW Phaeton geef ik over pakweg 20 jaar ook nog een kans.
En jullie?
Ik denk persoonlijk aan deze:
Alfa 156: opnieuw de klassieke stijl zeker de 3.2
Audi: alle R en RS modellen maar ook de A2 zou wel eens iets speciaals kunnen worden
Mercedes vermoed ik dat veel klassikers gemaakt heeft de voorbije jaren: de CLS zal zeker over 30 jaar een stijl icoon blijven. Net zoals de AMG versies van andere modellen.
Rover 75/MG ZT verwacht ik altijd te zullen herinnerd worden als de laatste Rover en zal ook over vele jaren nog een zeker icoon zijn.
Renault Safrane's hogere modellen zullen nog steeds aanghangers blijven vinden
VW Phaeton geef ik over pakweg 20 jaar ook nog een kans.
En jullie?
Comment