Jaren plezier van gehad
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke jaren 90/00-05 auto's worden klassiekers?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenVolvo 850, V70 mk1 en mk2, E46 PFL cabrio, Peugeot 205, 405.
mamy heeft een 405.
btw, andere auto die de geschiedenis gaat ingaan ( volgens mij ) de opel kadett.
toyota supra, toyota celica, toyota mrdeux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen wagen die mij altijd zal bijblijven en wat destijds mijn ultieme droomwagen was: Alfa 33 16V permanent 4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten1997 Passat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIedereen heeft een andere definitie van klassiekers ... bij mij zijn dat per definitie wagens waarvan er VEEL rondbollen. Zoals een E36 of een Golf IV ofzo ...
Mijn nominaties zijn dus, BMW 3-reeks (E36) en Golf IV
juist niet de mainstream auto's.
Buiten mss die Golf I, die vind ik vrij cool, rijdt ook nog steeds super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhonda insight 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenIk blijf erbij!!
Een Fiat multipla wordt ooit nog een echte klassieker ( of op z'n minst een cultobject)2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenOpel calibra2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
hmm. moeilijk...moeilijk...
ok, van europese bodem:
Ford Scorpio MK2....de laatste grote ford van europa (duitsland eigenlijk) met achterwiel aandrijving.
Ford KA.....de éérste model vond ik lelijk, maar het opvolgende model is net een hamster
Amerikaanse bodem:
Ford Thunderbird.....leuk om te rijden.... maar qwua onderdelen toch beter in amerika kunnen blijven ivm prijzen.....zegt een T-bird rijder
Mercury Grand Marquise.....leuk ivm stuurbediening automaat.
van de japanse/koreaanse/chinese markt....
ehm......Lexus LS400? zijn erg snel
Comment
Comment