Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taxatie waarde Bepaling..?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tja een auto is waard wat een zot er aan geeft zegt men dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Geloof kijk uit nooit op hun woord. Die kerels kennen er over het algemeen niet veel van.

Zo hebben ze ooit eens beweerd dat als er sneeuw ligt, je best je ESP uitzet, omdat je anders te snel gaan schuiven
      Het onderstaande is al een poosje geleden gepost geweest in het topic ESP SENSORS.

Member

Citaat:
      Origineel gepost door Cayenne
      Ik reed op de autosnelweg op het linkervak, 130km/h, toen plots de ESP begon te werken, en tegelijk ook te blokkeren. Ik kon met de grootste moeite de auto onder controle houden,

Stel u voor dat ge op uw gemak, in alle veiligheid, op een besneeuwde weg aan 't bollen bent, daarom niet tegen 130 maar toch... betrouwende op de fantastische wegligging en de extra veiligheid van de ESP ??? Ik vraag me af in welke decor ge zoudt terechtkomen, links of rechts van de baan? (Angstaanjagende gedachte eh??)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will
        Het onderstaande is al een poosje geleden gepost geweest in het topic ESP SENSORS.

Member

Citaat:
        Origineel gepost door Cayenne
        Ik reed op de autosnelweg op het linkervak, 130km/h, toen plots de ESP begon te werken, en tegelijk ook te blokkeren. Ik kon met de grootste moeite de auto onder controle houden,

Stel u voor dat ge op uw gemak, in alle veiligheid, op een besneeuwde weg aan 't bollen bent, daarom niet tegen 130 maar toch... betrouwende op de fantastische wegligging en de extra veiligheid van de ESP ??? Ik vraag me af in welke decor ge zoudt terechtkomen, links of rechts van de baan? (Angstaanjagende gedachte eh??)

Rij jij ook zonder gordel omdat het soms levensgevaarlijk kan zijn?

Comment

Working...
        X