Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat ons hopen dat hij daar een foto van gemaakt heeft
OK, maar moet eerst een beetje tijd hebben...
Juist de km dan: bj 1991 heeft er 45.000
bj 92 heeft er 125.000
Met die '92-er rijdt uw vrouw dagelijks zeker?
Kan me de reportage ng goe herinneren Eerst een man met een wat afgeragde rode 5-deurs samara en dan uw vrouw met de witte cabrio Opnames aan de vaart in Leuven geloof ik
Wij hebben vroeger ook nog met een Lada Samara gereden. Van alle Lada's die we hebben gehad (de andere waren classica's vierdeurs en break) was dat toch het ergste model. Ik heb als klein manneke toch dikwijls moeten duwen, zenne. Niet zo'n goede ervaringen mee, dus.
Hoe doen de jouwe het?
Toen ik in het 5de studiejaar zat, had mijn toenmalige juffrouw ene.
Een metalic blauwe met 1,3 motor.
Enkele weken terug zag ik haar op de parking van de supermarkt.... Ze heeft hem nog steeds!
Die kar zit intussen al vlotjes over de 150000km zonder problemen.
Ze wil hem niet weg doen, omdat ze hem destijds van haar ouders had gekregen toen ze afstudeerde.... Haar man rijdt met een dikke audi A8.
Met die '92-er rijdt uw vrouw dagelijks zeker?
Kan me de reportage ng goe herinneren Eerst een man met een wat afgeragde rode 5-deurs samara en dan uw vrouw met de witte cabrio Opnames aan de vaart in Leuven geloof ik
Ja, klopt, aan de vaart in Leuven maar we rijden dagelijks met de '91
waren die goed?
ik bedoel maar, geen regen binnen of andere mankementen?
Ik mag niet klagen. Zeker geen water binnen behalve een keer op elke samara en de reden
was het zakken van de venster van de deur; gewoon open vijzen en terug op zijn plaats zetten.
Die firma die nog onderdelen liggen heeft is ACT in Kortenberg.
Aan die forum doe ik ook "mee" maar ben er eigenlijk niet zo welkom maar daar
weet ik niet de juiste reden; ofwel omdat ik belg ben ofwel jalouzie om de 2 cabrio's.
Wij hebben vroeger ook nog met een Lada Samara gereden. Van alle Lada's die we hebben gehad (de andere waren classica's vierdeurs en break) was dat toch het ergste model. Ik heb als klein manneke toch dikwijls moeten duwen, zenne. Niet zo'n goede ervaringen mee, dus.
Hoe doen de jouwe het?
Wij hebben 5 samara's gehad ( of 6 ) en met eene redelijk veel problemen gehad. Die probleemwagen was de eerste cabrio gekocht in okkazie in 1994 en een andere motor moeten steken op 100.000km.
Wel een "fabrieks motor" , is enorm snel en kwam van een accident lada samara die rally reed. Spijtig zonder de 2 dubbele weber's
Comment