Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Lada cabrio ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Lada cabrio ?

Iemand iets te melden over de Samara cabrio of pics ?
    Doe het hier

Bijgevoegde Bestanden

Toen ik op kot zat in Gent stond er regelmatig zo eentje op de Rosier.

Vriend van mij heeft er ook nog even mee gereden, maar is dan toch maar naar een Skoda Fabia overgestapt.

Zal hem eens ff mailen of ie der foto's van heeft toevallig (vrees van niet, hij heeft er 2 weken mee rondgereden ofzo)

Comment

Samara
      Ik wil een Diva
      www.opelklassiek.be

Comment

Vertel ons alles over uw Samara's !

Eerste vraag: hoeveel km hebben ze op de klok?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Toen ik op kot zat in Gent stond er regelmatig zo eentje op de Rosier.

Vriend van mij heeft er ook nog even mee gereden, maar is dan toch maar naar een Skoda Fabia overgestapt.

Zal hem eens ff mailen of ie der foto's van heeft toevallig (vrees van niet, hij heeft er 2 weken mee rondgereden ofzo)
          Laat ons hopen dat hij daar een foto van gemaakt heeft

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Vertel ons alles over uw Samara's !

Eerste vraag: hoeveel km hebben ze op de klok?
          OK, maar moet eerst een beetje tijd hebben...
          Juist de km dan: bj 1991 heeft er 45.000
          bj 92 heeft er 125.000
          Last edited by ; 07/01/2009, 10:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
            Laat ons hopen dat hij daar een foto van gemaakt heeft

OK, maar moet eerst een beetje tijd hebben...
            Juist de km dan: bj 1991 heeft er 45.000
            bj 92 heeft er 125.000

Met die '92-er rijdt uw vrouw dagelijks zeker?
            Kan me de reportage ng goe herinneren Eerst een man met een wat afgeragde rode 5-deurs samara en dan uw vrouw met de witte cabrio Opnames aan de vaart in Leuven geloof ik
            www.opelklassiek.be

Comment

Ken jij de Lada man uit Wespelaar dan ook?
              www.opelklassiek.be

Comment

waren die goed?
                ik bedoel maar, geen regen binnen of andere mankementen?
                wimoptiek.be op

Comment

Als het er één is van EBS, heb ik die nog zien maken in Zaventem destijds, Belgische firma onder leiding van een Nederlander.

Bouwde ook R5'jes om tot cabrio en er reden ook verschillende R25 'breaks' rond.

Een ander bedrijf heeft de productiemallen overgenomen en zou deze nog steeds hebben: http://www.ebs-cabrio.com/contact.html

Staat ook nog veel info over op een ander forum: http://www.forum-auto.com/marques/lada/sujet11.htm

Comment

ah dat was niet fabrieksuit? die werden later omgebouwd?
                    wimoptiek.be op

Comment

Wij hebben vroeger ook nog met een Lada Samara gereden. Van alle Lada's die we hebben gehad (de andere waren classica's vierdeurs en break) was dat toch het ergste model. Ik heb als klein manneke toch dikwijls moeten duwen, zenne. Niet zo'n goede ervaringen mee, dus.
                      Hoe doen de jouwe het?

Comment

Toen ik in het 5de studiejaar zat, had mijn toenmalige juffrouw ene.
                        Een metalic blauwe met 1,3 motor.
                        Enkele weken terug zag ik haar op de parking van de supermarkt.... Ze heeft hem nog steeds!
                        Die kar zit intussen al vlotjes over de 150000km zonder problemen.
                        Ze wil hem niet weg doen, omdat ze hem destijds van haar ouders had gekregen toen ze afstudeerde.... Haar man rijdt met een dikke audi A8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Met die '92-er rijdt uw vrouw dagelijks zeker?
                          Kan me de reportage ng goe herinneren Eerst een man met een wat afgeragde rode 5-deurs samara en dan uw vrouw met de witte cabrio Opnames aan de vaart in Leuven geloof ik
                          Ja, klopt, aan de vaart in Leuven maar we rijden dagelijks met de '91

Comment

Ken jij de Lada man uit Wespelaar dan ook?
                            Johan van de Kia Lada garage zeker.
                            Die heeft ook 2 samara cabrio's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              waren die goed?
                              ik bedoel maar, geen regen binnen of andere mankementen?
                              Ik mag niet klagen. Zeker geen water binnen behalve een keer op elke samara en de reden
                              was het zakken van de venster van de deur; gewoon open vijzen en terug op zijn plaats zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                Als het er één is van EBS, heb ik die nog zien maken in Zaventem destijds, Belgische firma onder leiding van een Nederlander.

Bouwde ook R5'jes om tot cabrio en er reden ook verschillende R25 'breaks' rond.

Een ander bedrijf heeft de productiemallen overgenomen en zou deze nog steeds hebben: http://www.ebs-cabrio.com/contact.html

Staat ook nog veel info over op een ander forum: http://www.forum-auto.com/marques/lada/sujet11.htm
                                Die firma die nog onderdelen liggen heeft is ACT in Kortenberg.
                                Aan die forum doe ik ook "mee" maar ben er eigenlijk niet zo welkom maar daar
                                weet ik niet de juiste reden; ofwel omdat ik belg ben ofwel jalouzie om de 2 cabrio's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  ah dat was niet fabrieksuit? die werden later omgebouwd?
                                  Ja, hier in Belgie gemaakt; Top chop en een "bachke in de plaats

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                    Wij hebben vroeger ook nog met een Lada Samara gereden. Van alle Lada's die we hebben gehad (de andere waren classica's vierdeurs en break) was dat toch het ergste model. Ik heb als klein manneke toch dikwijls moeten duwen, zenne. Niet zo'n goede ervaringen mee, dus.
                                    Hoe doen de jouwe het?
                                    Wij hebben 5 samara's gehad ( of 6 ) en met eene redelijk veel problemen gehad. Die probleemwagen was de eerste cabrio gekocht in okkazie in 1994 en een andere motor moeten steken op 100.000km.
                                    Wel een "fabrieks motor" , is enorm snel en kwam van een accident lada samara die rally reed. Spijtig zonder de 2 dubbele weber's

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoot Bekijk Berichten
                                      Johan van de Kia Lada garage zeker.
                                      Die heeft ook 2 samara cabrio's
                                      Idd ben er ooit eens naar een lada 1200 gaan kijken, een oranje.
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Idd ben er ooit eens naar een lada 1200 gaan kijken, een oranje.
                                        Nu blijft de vraag wie was de eerste ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X