Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Datsun

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Datsun

Vond niet direct een topic waar ik dit kon zetten, dus maak ik maar een nieuw topic aan

Iemand ervaringen met de Datsun 100A?
    Zoiets dus -> http://images.google.be/imgres?imgur...%3D2%26hl%3Dnl

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Vond niet direct een topic waar ik dit kon zetten, dus maak ik maar een nieuw topic aan

Iemand ervaringen met de Datsun 100A?
    Zoiets dus -> http://images.google.be/imgres?imgur...%3D2%26hl%3Dnl

Ervaring niet, maar ik vind het zalige wagentjes
    www.opelklassiek.be

Comment

ervaring zelf niet, maar weet dat men nonkel er vroeger 1 gehad heeft en men buurman er 2 heeft denk ik, zeker 1 die andere kan een andere datsun zijn...ben er niet zo in thuis
      Die van de buurman zijn in nieuwstaat, zelden een oldtimer gezien die zo net staat en origineel tot in de puntjes.

Comment

Merci mannen!
        @ Coussee: Kan je eens foto's trekken? Kan je ook eens vragen aan u buurman of hij zijne niet verkoopt?

Comment

Merci mannen!
          @ Coussee: Kan je eens foto's trekken? Kan je ook eens vragen aan u buurman of hij zijne niet verkoopt?
          denk het niet, heeft ze ook al jaren in bezit, gekocht van eerste eigenaar (heeft nissan garage) staan onder lakens op blokken en komen zo 2 keer per jaar buiten

Comment

Dat noem ik dus zonde, die dingen moet je gebruiken.
            Maar toch, wil je eens gaan vragen/foto's trekken, je weet immers maar nooit

Comment

Ik heb in 2003 nog zeeeeeer lang staan kwijlen op een 120A coupé. Als ik toen niet aan het bouwen was en ik een beetje budget over had, had ik em wss gekocht Heb er nog foto's van, direct eens uploaden.

Vorig jaar - op de beurs van Mechelen - stonden er ook twee fraaie exemplaartjes van. Zo dadelijk ook foto's... .

Trouwens, een paar kilometers verder op hiere, is er nog een garage waar er eentje in de showroom staat

Comment

Hier de 120A die de mijne had moeten zijn was op de beurs van Borgloon 2003 ...

Comment

En hier foto's van de Datsun-stand... vorig jaar in Mechelen: enjoy

Comment

een witte 100A zoals op de foto was mijn eerste ottoke
                    1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Op Belotto stonden er ook
                      [URL=http://imageshack.us][/
                      www.opelklassiek.be

Comment

zoiets heeft mijn grootvader nog gehad, was echt een leuke speeltuin

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Trouwens, een paar kilometers verder op hiere, is er nog een garage waar er eentje in de showroom staat
                            Kan je eens het adres van die garage door pm'en?
                            Alvast merci
                            Hier de 120A die de mijne had moeten zijn was op de beurs van Borgloon 2003 ...

Prachtig exemplaar, dit zou dus ideaal zijn voor mij hé....
                            Nog bedankt voor de andere foto's hé
                            een witte 100A zoals op de foto was mijn eerste ottoke
                            En, wat zijn u ervaringer ermee?

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Kan je eens het adres van die garage door pm'en?
                                Alvast merci

en volgens mij is de wagen die chummy gepost heeft, diegene die daar in de showroom staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  http://www.garagelievens.be/

en volgens mij is de wagen die chummy gepost heeft, diegene die daar in de showroom staat

En diene zen schoonbroer komt hier geregeld over de vloer als verkoper van Eismann producten
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                  X