prachtige foto die laatste
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
post hier een foto van je eerste wagen topic
Collapse
X
-
mijn eerste (zelfbetaalde) wagen was een Golf III GTD van '93
een duitse occasie met 100K kilometer. 't was een basis GTD, wat wil zeggen de gewone bumpers en lichten (geen meegespoten of gefumeerde) wel met electrisch open dak en ruiten. en zalige sportzetels. (vandaar de smaak te pakken en sindsdien op elke wagen sportzetels)
dit is een voorbeeldfoto, d emijne was een zwarte driedeurs maar dus ook met de dubbele koplampen, grijze bumpers en orange knippers.
veel plezier aan beleefd. toen "maar" 75pk maar dat was meer dan voldoende
Comment
-
Comment
-
Mijn eerste eigen wagen; golf 1.6i SR
Ben ik altijd heel tevreden van geweest.
Comment
-
Mijn eerste wagen. Is de mijne niet op de foto, maar krek dezelfde. Een 1300tje, vierbak en een grote VW sticker op de achterruit. In mijn bezit geweest van 12/1996 tot 10/1998 en 37duizend plezierige kms mee geredenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Eerste eigen auto is iets voor deze zomer. Dit is de eerste auto die ik meekreeg van mijn ouders. Is onze vorige 2e wagen: Mitsubishi Galant 2.3 Turbo Diesel GLX (84-rwd-pk's). Auto was nieuw gekocht in mijn geboortejaar, na 18 trouwe dienstjaren geraakte ie niet meer door de keuring en heeft de Audi de Mitsu opgevolgd (en kocht pa zich een nieuwe E). Maar best ook, want ik ging mezelf doodrijden met dat ding. Banden waren versleten Vredesteins, baanligging was iets waar die auto nog niet van gehoord had en de remmen waren niets waard. Was wel leuk om dwars te zetten.
* gone *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenDatsun 140Y maar dan in zilver :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenne witte wel
Comment
-
twee weken na aankoop (zo gekocht buiten stickers)
best wel wat geld in gestoken
100000km heb ik hier mee gereden
was een 1.6vtr
heel wat mee uitgestoken
nu ja
na veel problemen kwa mekaniek (had dan 172000km) toch weg gedaan en de clio RS gekocht
kan maar één foto zien terwijl dat er normaal drie in de topic staan..., dan maar link gezet van eerste twee
Comment
-
Mijn eerste auto was OPA...
Rij er de laatste tijd weer vaker mee.
Gekocht met 250.000kms, nu zit hem aan 400.000 kms. Buiten een uitlaat, nooit iets aan geweest van kosten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik was iets van 11-12 jaar en mijn moeder haar Toyota Tercel 1.3 A was aan het einde van zijn leven (lijkt op die op de onderstaande foto, heb er geen foto van). Mama andere auto en ik mocht met de Tercel op het veld naast het ouderlijk huis rondcrossen, vree wijs
Van die tijd reed ik ook moeders auto in de (smalle) garage (mazda 323), zij vond dat te lastig . Ik mocht zelfs op straat rijden van haar , maar ik deed dat liever niet (allez ma!).
Jong geleerd, ... 18 jaar later nog steeds geen enkele kras op een auto gezet (lichte schaafwondjes terzijde ).
Foto: WikipediaST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment