Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn eerste se, een opel ascona 1.6SV, kolere, dat ding ging vooruit. heb die gekocht als eerste wagen en had al een kapotte koppaking (dronk water en olie, maar geen benzine). na 4jaar reed die nog steeds hetzelfde rond, waarom de motor openhalen als die goed gaat. verbruikte gemiddeld 7liter/100km en elke 1000km 2liter water en 1liter olie.
dus elke 5000km eens olie opdoen, olie heb ik nooit moeten aflaten
Dit was mijn eerste zelfbetaalde autootje.
Wel geen gsi , maar een SR, maar had dezelfde "body kit" en velgen
superleuk bakje...maar 'k zou er nu mijn dochter niet de baan mee
durven opsturen...zo licht en een barslechte wegligging (zéér springerig)
m'n oom die een garage heeft, heeft in de jaren negentig er zo eens een vijftal gekocht in een lot. Heeft er twee of drie van kunnen overhouden, als vervangwagen. Heb eens met eentje een paar dagen rondgereden (was wel de diesel), dat was plezier
een lange pook, met zeeeer veel speling op, een keiharde koppeling, bijna gaten in de vloer ... een echte stoof
m'n oom die een garage heeft, heeft in de jaren negentig er zo eens een vijftal gekocht in een lot. Heeft er twee of drie van kunnen overhouden, als vervangwagen. Heb eens met eentje een paar dagen rondgereden (was wel de diesel), dat was plezier
een lange pook, met zeeeer veel speling op, een keiharde koppeling, bijna gaten in de vloer ... een echte stoof
merci
en het is inderdaad ne leuke wagen
kherken de mijne derin :p
behalve et dieselfeit
mijn eerste wagen was de oude saab 9000 van men pa...
en ooit wil ik terug zo één, zalig snelle bak, maar op 398.000 km en een klets heeft hij het begeven
ik wou zo graag de 400.000 km halen, maar nee
was een Saab 9000 aero met ik dacht 250 pk...
Ik heb hem dan weg gedaan omdat de turbo en even daarna de benzinepomp het begeven heeft de koppeling was ook op zijn einde aan het geraken, was nog nooit vervangen geweest en de vering was ook nog nooit vervangen en was echt wel op na 400.000 kms, voor de rest was em nog redelijk goed denk ik, zag er echt nog nieuw uit, paar krassen op de bumpers, maar voor de rest was hij perfect, zowel buiten als binnen... heb waarschijnlijk binnenkort men tweede saab
moet nog besteld worden...
Comment