Mededeling

Collapse
No announcement yet.

post hier een foto van je eerste wagen topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
    was een Saab 9000 aero met ik dacht 250 pk...
    Ik heb hem dan weg gedaan omdat de turbo en even daarna de benzinepomp het begeven heeft de koppeling was ook op zijn einde aan het geraken, was nog nooit vervangen geweest en de vering was ook nog nooit vervangen en was echt wel op na 400.000 kms, voor de rest was em nog redelijk goed denk ik, zag er echt nog nieuw uit, paar krassen op de bumpers, maar voor de rest was hij perfect, zowel buiten als binnen... heb waarschijnlijk binnenkort men tweede saab
    moet nog besteld worden...

groeten remke
    Valt nog mee, voor zo'n kmstand
    250pk is niet slecht om mee te beginnen, ging dat wat in bochten? En wat ga je kopen als ik zo nieuwsgierig mag zijn? 9-3 cabrio Aero?

Comment

• bwa in de bochten... met die vering was het een gewiebel

Comment

• Mijn eerste wagen was ook zo'n 9000; wel "maar" 200pk ...1x een handrem mee getrokken en ik dacht dat ik ging kapseizen ... niet aan te raden
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• maar het blijven wel super leuke bakken
          de turbo was ook leuk kapot, in de lage toeren had je bijna geen druk meer, maar in de hogen toeren bleef hij maar gaan, er was een klep die bleef open staan, dus dat ding bleef maar trekken, tot dat de benzinepomp het begaf als ik ooit nog eens een mooie 9000 aero tegen kom voor geen geld koop ik hem, gewoon om hem te hebben, echt zalige bak... vooral die kuipjes

groeten

Comment

• Lijkt mij een leuk topic hier. Beetje laat ontdekt. Hier enkele ingescande pics van mijn eerste bakske. Uit de vroege 80ties, mijn Peugeot 304 GLD uit 1977. Met mijn eerste centjes verdiend. Wat een Johnnybak had ik daar toch van gemaakt zeg Maar de herinneringen zitten onuitwisbaar in mijn geheugen. Those were the days

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• wat een supervet stuurtje!!!

't begint wel zijn charmes te krijgen, al die oude accesoires

en gele koplampen

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                wat een supervet stuurtje!!!
                't begint wel zijn charmes te krijgen, al die oude accesoires
                en gele koplampen
                Ja, die gele koplampen. Was toen wel in voor Franse auto's. In het begin gebruikte ik die beschermkappen niet voor mijn mistlampen. Op 1 maand tijd 2 X de linker mistlamp kunnen vervangen. Het kleinste steentje ertegen en de boel was kapot. En mijne pa maar duvelen
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bangelijk ons vader heeft er ook zo ene gehad da was wel ne witte.

Hier is hij

Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• 304

Comment

• Dit is de wagen waarmee ik momenteel leer rijden (volgende maand examen) en die ik misschien in toekomst wel eens zou kunnen overnemen. Het is een Alfa 147 pré facelift 1.6 T spark. Fotos zijn niet van onze wagen maar alles is het zelfde. (oja de wagen is nieuw gekocht en geimporteerd uit italië)

Greets, Cars

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cars Bekijk Berichten
                          Dit is de wagen waarmee ik momenteel leer rijden (volgende maand examen) en die ik misschien in toekomst wel eens zou kunnen overnemen. Het is een Alfa 147 pré facelift 1.6 T spark. Fotos zijn niet van onze wagen maar alles is het zelfde. (oja de wagen is nieuw gekocht en geimporteerd uit italië)

Greets, Cars
                          eentje zoals Zwoemba de zijne ... bijna

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mijn eerste:

Opel Kadett 1.4S Life van 1990

Comment

• Hoewel ik er maar een jaar mee gereden heb (m'n moeder heeft er een jaar of 7 mee gereden daarvoor); Renault Clio van 1994. Ex-Electrabel (m'n vader werkte bij Electrabel (zijn afdeling is gesplitst en heet nu Eandis), overgekocht voor €500 of zo indertijd.

Geen achterzetels (lichte vracht), een crappy radio'tje (als het op StuBru stond was er altijd storing en op Radio 1 niet) met 1 crappy boksje op aangesloten (nu ik eraan terug denk, die radio was wel een oude Philips! met draaiknoppen), 0,0 opties, grijs plastieken dashboard en deurbakken, manuele choke etc...

Was de bedoeling om er maar een jaartje mee te rijden aangezien hij toch zijn beste tijd gehad had, wat ook gebeurde want toen ik weer naar de keuring moest is hij zwaar gebuisd. Dan verkocht aan m'n nonkel voor een appel en een ei en dat ding bolt nu nog altijd. (vanbinnen is het wel een vuilnisbelt nu, maar zo is mijn nonkel helaas :') )

Hier is hij dan:

Ook nog gepimpt met Moving Shadow logo'tje. Moving Shadow is mijn favoriete drum & bass label.

Daarna kwam de Polo 2F, die toevallig te koop stond (had dringend een opvolger nodig). En daarmee werd ik aangestoken met het VW virus.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Eerste wagentje was deze Golf I, 1.6D van 1981.
                                In een garage gekocht toen hij 7,5 jaar oud was voor 3200 euro en 2,5 jaar later terug aan dezelfde garage verkocht voor 2650 euro.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  Eerste wagentje was deze Golf I, 1.6D van 1981.
                                  In een garage gekocht toen hij 7,5 jaar oud was voor 3200 euro en 2,5 jaar later terug aan dezelfde garage verkocht voor 2650 euro.

Cool

Comment

• Dit is mijn eerste wagen. Gekocht 3 maanden voor ik m'n theoretisch rijbewijs had.

Doet nog altijd trouw dienst op een toch al 23-jarige leeftijd.

Comment

• Mooie locatie Poloygoon !

Mijne Polo. 5 jaar geleden op mijn 15de gekocht. En mijn eerste auto zal altijd bij mij blijven.

Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        Mooie locatie Poloygoon !

Mijne Polo. 5 jaar geleden op mijn 15de gekocht. En mijn eerste auto zal altijd bij mij blijven.

En toch zou ik hem mooier en origineeler vinden met de originele velgen
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Mijn eerste BMW'tje,een e30 318i, was toen 12 jaar. Kunnen kopen voor 125euro. Heb nu wel spijt dat ik hem niet gehouden heb. Wel een zalige tijd mee beleefd!

En mijn eerste voor op de weg, e36 320i, ook een coupe. Ook enorm veel spijt van dat ik die heb weggedaan..

Comment

Working...
                                          X