Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
belOTTOclassic 2009
Collapse
X
-
sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDe weersvoorspelling ziet er niet schitterend uit , dus veel kans dat we met de Novanta komen . Nog exclusiever dan een Duetto in België .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEn ik met de marcel
Oorspronkelijk geplaatst door babsgtv678 Bekijk BerichtenBelgië is een mooi land, maar 't zou overdekt moeten zijn...
Anyway, het weer zal zondag reuze meevallen.
Het zal dus zondagochtend pas beslist worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIk zal er ook zijn, met een gekimberleyde Giulia
Ik had het in je topic al gelezen Elio , maar daar duurt het voor mij een kwartier voordat ik kan antwoorden door de grote foto's die je plaatst .
Een goede carrossier vinden is inderdaad soms zoeken naar een speld in een hooiberg .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDe weersvoorspelling ziet er niet schitterend uit , dus veel kans dat we met de Novanta komen . Nog exclusiever dan een Duetto in België .
Comment
-
-
ik ga seffens ook eens kijken hoor....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Het was weer de moeite
Veel leuke mensen en mooie vierwielers gezien, ook plezant om de opelcrew van dit forum eens ontmoet te hebben.
Ook fijn om eens met een 348 te mogen rijden, merci aan de organisatoren!Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Twas idd de moeite! toch nog goei weer geworden!
@Betaveloce:
Nog eens nen dikke merci voor de cadeau Ze zijn prachtig!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTwas idd de moeite! toch nog goei weer geworden!
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten@Betaveloce:
Nog eens nen dikke merci voor de cadeau Ze zijn prachtig!
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOok fijn om Kristal en Manu ng eens te zien, en eens een babbel met Elio te slaan
Elio en Spiderveloce1750 vanop afstand gezien, maar toen ik er passeerde waren ze nogal druk in gesprek en toen we naar huis vertrokken heb ik ze niet meer bij hun auto zien staan. Zal mij een volgende keer wel eens komen voorstellen
Vond dat Elio de plekjes op zijn auto toch redelijk heeft kunnen camoufleren, en de Novanta zag er zeer goed (net als de meeste andere talrijk aanwezige Alfa's trouwens...)sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Deze avond eens op www.oldtimersweb.be kijken, normaal staan ze daar dan op Heb ze net geupload, nu ng wachten op goedkeuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk wil meer beeld.
Last edited by betaveloce; 22/06/2009, 20:26.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
Comment