Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belOTTOclassic 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Volgende week is het zover

Zijn er nog forummers die gaan?

* Tigra
    * Opelfreak
    * General Lee
    * Kristal & Manu
    * Betaveloce
    ...

quote en vul aan
    ingeschreven en betaald, dus in principe zal ik er zijn!
    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Welkom Betaveloce

Vóóraf inschrijven kan nog tot dinsdag!
      Daarna wordt het 12€ i.p.v. 8€!
      Snel zijn is dus nu de boodschap.......

Comment

De weersvoorspelling ziet er niet schitterend uit , dus veel kans dat we met de Novanta komen . Nog exclusiever dan een Duetto in België .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

België is een mooi land, maar 't zou overdekt moeten zijn...

Anyway, het weer zal zondag reuze meevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
            De weersvoorspelling ziet er niet schitterend uit , dus veel kans dat we met de Novanta komen . Nog exclusiever dan een Duetto in België .
            En ik met de marcel
            www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              En ik met de marcel
              Super .

Oorspronkelijk geplaatst door babsgtv678 Bekijk Berichten
              België is een mooi land, maar 't zou overdekt moeten zijn...

Anyway, het weer zal zondag reuze meevallen.
              We zien wel . Maar ik heb geen zin om constant water te moeten scheppen in de Spider . En ik wil Manu zijn rug ook een beetje sparen .

Het zal dus zondagochtend pas beslist worden .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik zal er ook zijn, met een gekimberleyde Giulia
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                  Ik zal er ook zijn, met een gekimberleyde Giulia

Ik had het in je topic al gelezen Elio , maar daar duurt het voor mij een kwartier voordat ik kan antwoorden door de grote foto's die je plaatst .

Een goede carrossier vinden is inderdaad soms zoeken naar een speld in een hooiberg .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                    Ondertussen zijn de weersvoorspellingen al iets beter, maar ik hoop toch van die 90 eens te zien

Comment

tot straks
                      www.opelklassiek.be

Comment

het is zeiknat

maar het ziet er naar uit dat we de regen bij deze gehad hebben, namiddag droog

dus tot straks

Comment

ik ga seffens ook eens kijken hoor....
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Het was weer de moeite
                            Veel leuke mensen en mooie vierwielers gezien, ook plezant om de opelcrew van dit forum eens ontmoet te hebben.
                            Ook fijn om eens met een 348 te mogen rijden, merci aan de organisatoren!
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Twas idd de moeite! toch nog goei weer geworden!

@Betaveloce:
                              Nog eens nen dikke merci voor de cadeau Ze zijn prachtig!
                              www.opelklassiek.be

Comment

Het was nog beter dan vorig jaar

Comment

ons groepke vndg:

Ook fijn om Kristal en Manu ng eens te zien, en eens een babbel met Elio te slaan
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Twas idd de moeite! toch nog goei weer geworden!
                                    Ik vond het ook een geslaagde dag. In het heenrijden 's morgens bijna verzopen, maar eenmaal gearriveerd in Geel werd het weer er alleen maar beter op.

@Betaveloce:
                                    Nog eens nen dikke merci voor de cadeau Ze zijn prachtig!
                                    Graag gedaan. Ik dacht wel dat ik je er een plezier mee kon doen en dat ze bij jou goed terecht zouden komen; ben vooral blij dat ik ze gered heb van de container.

Ook fijn om Kristal en Manu ng eens te zien, en eens een babbel met Elio te slaan
                                    Vond het ook tof om jou en Tigra en de Ascona-man (van wie ik nu even de naam kwijtben) eens in real life te zien.
                                    Elio en Spiderveloce1750 vanop afstand gezien, maar toen ik er passeerde waren ze nogal druk in gesprek en toen we naar huis vertrokken heb ik ze niet meer bij hun auto zien staan. Zal mij een volgende keer wel eens komen voorstellen
                                    Vond dat Elio de plekjes op zijn auto toch redelijk heeft kunnen camoufleren, en de Novanta zag er zeer goed (net als de meeste andere talrijk aanwezige Alfa's trouwens...)
                                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Ik wil meer beeld.

Comment

Deze avond eens op www.oldtimersweb.be kijken, normaal staan ze daar dan op Heb ze net geupload, nu ng wachten op goedkeuring
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Ik wil meer beeld.
                                          Ik heb er eigenlijk bijzonder weinig genomen, er was te veel moois te zien...

Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by betaveloce; 22/06/2009, 20:26.

Comment

Working...
                                          X