Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maak u maar geen illusies. Zelfs een perfecte Rover SD1 is niet bijzonder veel waard en die heeft duizend keer meer karakter en uitstraling dan de eenheidsworst die Rover naderhand op de markt heeft gebracht.
Maak u maar geen illusies. Zelfs een perfecte Rover SD1 is niet bijzonder veel waard en die heeft duizend keer meer karakter en uitstraling dan de eenheidsworst die Rover naderhand op de markt heeft gebracht.
eenheidsworst? ooit al eens duitse en franse wagens bekeken?
een perfecte SD1 is tevens vrij zeldzaam. plus daarbij komt dat ik nu na een jaar mijn wagen nog met winst zou kunnen verkopen. Idem voor pa. maar dat heeft meer te maken met de lage prijs die we betaald hebben.
Uiteindelijk is het toch een kwestie van vraag en aanbod.
Een mooi voorbeeld vind ik een 2002 Turbo. Moest je zo een auto een 10jaar geleden gekocht hebben en goed koesteren kon je die nu verkopen voor iets meer geld. Maar winst maken met een auto word moeilijk. Ik heb ervoor gekozen een iets exclusievere wagen te kopen. als ik hem ooit verkoop en ik krijg er 5000 euro minder voor terug als wat ik hem betaald heb vind ik het goed
Comment