Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe website voor de oldtimer liefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nieuwe website voor de oldtimer liefhebbers

Knap
    www.opelklassiek.be

Comment

Als je bij Kadett C kijkt , bij afbeeldingen, staat er een oude bekende tussen En tis er gene van mij
      www.opelklassiek.be

Comment

Sorry,maar ik vind het een slechte site.....Kijk maar eens naar het rover gedeelte....Allemaal fouten en totaal incompleet
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Bij mercedes zijn ze zelfs een deel vergeten vertalen

Comment

En Fiat staat er niet eens niet tussen

Comment

FIAT online op Goldtimers.be

Beste allemaal,

Ik ben de ontwikkelaar van goldtimers.be, en ik kan jullie medelen, dat het ontwikkelen van produceren van een site als Goldtimers een enorme klus is. We hebben dan ook gekozen voor een gefaseerde aanpak. Die fasering houd in dat we de website ontwikkelen en zodra er nieuwe functies, dat we die dan on-line zetten. Hetzelfde voor de teksten van de merken, de modellen, enz.

Wat er zo ongeveer sinds de laatste post nog nieuw is?
              1. Uit de oude doos, commercials en filmoptredens van oldtimers
              2. Oldtimer nieuws
              3. Veel merken en modellen in de encyclopedie, waaronder FIAT (is voor mijn gevoel compleet).
              4. Zes Nieuwe filmpjes op Goldtimers TV
              5. Oldtimer verhalen (weblogs van oldtimerliefhebbers)
              6. Fotogaleries van leden
              7. Las but not least: Een oldtimer marktplaats
              Natuurlijk is het allemaal nog niet klaar, en het zal ook altijd 'work in progress' blijven (Laten we het hopen). Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen wanneer jullie verbeteringen, fouten en onvolkomenheden aan ons zouden willen doorgeven op.

Helemaal leuk wordt het wanneer je oldtimerverhalen en fotogaleries op de website zouden plaatsen. Registratie is uiteraard GRATIS, evenals de particuliere sectie van de Goldtimers marktplaats.

Neem dus graag nog eens een kijkje.

Groeten,

Robin

Comment

Heb me juist geregistreerd, leuke site...

Comment

Zéér mooie site geworden !

Hier ga ik nog wat uren op doorbrengen !
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Heb mij ook geregistreerd
                    Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Knap !

Kleine opmerking die me reeds in het oog sprong: Foto 7 van de BMW 507 is geen 507. Wat het precies is is mij onduidelijk, maar de neus heeft wat weg van een Glas...

Comment

Correctie BMW 507

Dank je wel voor je oplettendheid.

Ik heb foto 7 verwijderd. Als je heel goed keek dan dan stond er wel een BMW logo her en der op de auto, maar of het een 507 is idd zeer twijfelachtig.

Na de 100 auto wordt je er een beetje blind voor lijkt het wel.

Nogmaals dank en veel plezier op de site.

groeten,
                        Robin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-Robin Bekijk Berichten

Ik heb foto 7 verwijderd. Als je heel goed keek dan dan stond er wel een BMW logo her en der op de auto, maar of het een 507 is idd zeer twijfelachtig.

groeten,
                          Robin
                          Idd, maar zoek die Glas-BMW's maar es op, het is alleszinds een speciaal modelleke dat daar op de foto stond

Comment

Prachtig initiatief en mooie site. Dit is echt een mooie site voor elke oldtimerliefhebber. Ik wens je veel goeie moed to om de encyclopedie verder te volmaken.

Groeten,

Stieglitz

Comment

Tips en advied voor aankoop oldtimer

Hallo Allemaal,

De opmerkingen en reacties in dit forum hebben mij enorm geïnspireerd.
                              Het team van Goldtimers werkt natuurlijk steeds aan nieuwe merken en modellen in de encyclopedie. Daarnaast is er natuurlijk ook heel veel kennis en enthousiasme bij liefhebbers en eigenaren van klassiekers. Veel meer dan dat wij ooit kunnen uitzoeken, uitvinden en publiceren.

Het leek me daarom een goed idee om de modellen in de encyclopedie uit te breiden met test en tips van oldtimer -liefhebbers -experts en -enthousiastelingen.

We starten met aankooptips, maar later kunnen daar onderhoudstips en dergelijke bijkomen.

Waar vind je de tips? Bij ieder model onder het tabblad Test en Tips

Voor een Volvo Amazon bijvoorbeeld:
                              http://www.goldtimers.be > encyclopedie > merken overzicht > volvo > de modellen > Amazon (P121, P122, P123, P221, P122) > test en tips

of voor een merceders W123:
                              http://www.goldtimers.be > encyclopedie > merken overzicht > volvo > de modellen > W123 (200, 220, 230, 240, 250, 280, 300) > test en tips

Ik hoop op veel tips bij de modellen en verneem ook graag jullie ervaringen en ideeen voor verbeteringen.

Vast bedankt,

Robin

Comment

Ik vind het een schitterend iniatief waar ik graag aan deelneem
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Die BMW 507 is wel degelijk een BMW 507, maar dan met een Michelotti-carrosserie ...

Trouwens, prachtige site, doe zo verder!! En vergeet ok het merk 'DeLorean' niet, die is ondertussen ook al een volwaardige oldtimer geworden ...

DeLorean

Oorspronkelijk geplaatst door MG-Robin Bekijk Berichten

groeten,
                                  Robin
                                  Last edited by Delorean; 04/09/2009, 11:26.
                                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Kan het kloppen dat Ford er nog niet bijstaat, wat toch een zéér bekend automerk is he?

Comment

Working...
                                    X